Onlangs heb ik uit Zweden een origineel Saab-sedan-3e-remlicht ontvangen. Nadat 't ding een paar weken in z'n doosje door de kofferbak geschoven had kreeg ik van sb153b de opdracht dat ding maar eens te bevestigen "want dat kun je makkelijk zelf"
Mijn vraag aan jullie: ik heb nu dus een remlicht, de beugel met de 2 gaten en een stuk of wat schroefjes, maar waaraan bevestig ik in vredesnaam die beugel?
In het midden onder de achterruit zit wel een potentieel bevestigingspunt, ware het niet dat daar slechts 1 gat zit
Of moeten er gaten in de koets gemaakt worden?
(Duct-tape mag ik niet (meer
Ik hoef toch niet eerst de halve auto af te breken voordat 'k dat ding kan vastmaken?
Heeft er iemand een fotootje van de bevestiging van zijn remlicht? Ik heb wel de hieronder staande afbeelding, maar een alles-onthullende bevestigingsinstructie ontbreekt...
Zit er verschil in bevestiging voor een 900-sedan-remlicht en een 90-remlicht? Nee toch?

Dank voor alle bijdragen!
Lian

