Pagina 1 van 1
enorm piepende remmen
Geplaatst: ma 24 jul, 2006 23:35
door gucci81
Ik heb afgelopen week mijn remschijven voor en remblokken vervangen, remmen werken nu weer prima, echter heb ik enorm veel last van Piepende remmen! met name als de auto iets warmer is piepen ze enorm!
Iemand hier ervaring mee?
Thanks
Guus
Geplaatst: ma 24 jul, 2006 23:41
door sb153b
Yep, wij hebben eens blokken van een Zweeds tankstation gebruikt en die piepte zo erg dat ze al snel vervangen waren door andere... Ligt vooral aan het soort voeringmateriaal.
Originele Saabblokken doen het best goed en bij de Brezan hebben ze blokken in het assortiment die prima remmen maar weinig piepen.
Achter op het remblok wat kopervet smeren helpt een beetje en er zijn ook anti-piepplaatjes van metaal en rubber met een kleeflaag...
Suc6,
Cornell
Geplaatst: ma 24 jul, 2006 23:46
door gucci81
Ik heb dit bij mijn garage laten vervangen?
Mag ik van hem verwachten dat hij dit kosteloos vervangt??
De remmen piepte altijd al een beetje maar sinds de hele boel is vervangen is het helemaal erg geworden!
Geplaatst: di 25 jul, 2006 0:22
door sb153b
Tsja, als de werking ok is dan is het te hopen dat de garage coulant is.
Ermee teruggaan kan in ieder geval geen kwaad..
Cornell