Niet allemaal tegelijk....
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Niet allemaal tegelijk....
Okee, eerst dit. Zeker een week niet gereden met de 90. Vandaag starten zoals gewoonlijk, no problemo.... Ging die na een km of wat pruttelen alsof het een Kever motor is.... Tsjak. Motor slaat af....
Vergeten benzine bij te gooien. Afijn, dichtst bijzijnde tankstation, 2 litertjes gehaald. Gestart. Afslaan.... slippende koppeling... met handrem tot stilstand zetten in druk verkeer....
Je begrijpt het: vuil in de carb. Is dat moeilijk opruimen???
Afijn, ik heb voor een tientje een linker spiegel gehaald op De Liede. Met dode hoek. Op zich wel blij.
Nou komt het. Ik heb het gehaald uit een 4 deurs 900 met blauwe Pullman bekleding. Zag er nog erg goed uit. Dat stoffie is sowieso erg bestand.
Je weet wel die stoelen net als in een Red Arrow, maar dan niet beertjes bruin.
Ik dacht dat de tent Nispen heet of zo....
Vergeten benzine bij te gooien. Afijn, dichtst bijzijnde tankstation, 2 litertjes gehaald. Gestart. Afslaan.... slippende koppeling... met handrem tot stilstand zetten in druk verkeer....
Je begrijpt het: vuil in de carb. Is dat moeilijk opruimen???
Afijn, ik heb voor een tientje een linker spiegel gehaald op De Liede. Met dode hoek. Op zich wel blij.
Nou komt het. Ik heb het gehaald uit een 4 deurs 900 met blauwe Pullman bekleding. Zag er nog erg goed uit. Dat stoffie is sowieso erg bestand.
Je weet wel die stoelen net als in een Red Arrow, maar dan niet beertjes bruin.
Ik dacht dat de tent Nispen heet of zo....
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Dan zal deze 99 rijder maar even reageren
Balen man
Carburateur schoonmaken kan erg vervelend zijn, maar het is een kwestie van opschoeven alles waar benzine zit schoonmaken en weer in elkaar zetten (met verse pakkingen). En dan hopen dat de kanaaltjes waar je niet bij of in kon niet verstopt zijn
Heb je geen benzinefilter? Ik geloof dat die er standaard niet op zit, maar je hebt nu bewezen dan het best nuttig kan zijn om er alsnog 1 op te zetten.
Oh ja, ik zit al lekker in mijn 99, dus het interieur laat ik aan me voorbij gaan.
Balen man
Carburateur schoonmaken kan erg vervelend zijn, maar het is een kwestie van opschoeven alles waar benzine zit schoonmaken en weer in elkaar zetten (met verse pakkingen). En dan hopen dat de kanaaltjes waar je niet bij of in kon niet verstopt zijn
Heb je geen benzinefilter? Ik geloof dat die er standaard niet op zit, maar je hebt nu bewezen dan het best nuttig kan zijn om er alsnog 1 op te zetten.
Oh ja, ik zit al lekker in mijn 99, dus het interieur laat ik aan me voorbij gaan.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik geloof dat ik er 1 in de 99 heb zitten.....
ik zal eens nadenken over je verzoek..
na de Fokker 50 [annex F27 Friendship] is deze Saab 2000 toch wel het mooiste [hedendaagse] turbo-prop toestel... en 1 van de snelste. Helaas ook voortijdig aan zijn eind gekomen doordat ie toch niet zo geliefd was als zijn kleinere voorganger, de SF340, en daarmee een relatieve zeldzaamheid.he Jelg, kan die rooie 900 weer terug als plaatje i.pv. dat vliegtuig....
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Wat de deuren betreft, heb je gelijk en hoort mijn opmerking ook niet hier. Want 90's zijn de enige classics die altijd met klapstoelen horen te worden uitgerust.
Voor een grijze of blauwe 99 zou het een moord oplossing zijn. Ik zit
nog steeds versteld van het veel betere comfort dan van de oude 90 stoelen. Minder zweterig ook door de vele kleine haartjes.
Voor een grijze of blauwe 99 zou het een moord oplossing zijn. Ik zit
-
Gele aero
- Donateur (8x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Jelger, kunnen we hier geen poll van maken? Welk plaatje het leukste is voor jouw Avatar?jelger schreef:na de Fokker 50 [annex F27 Friendship] is deze Saab 2000 toch wel het mooiste [hedendaagse] turbo-prop toestel... en 1 van de snelste. Helaas ook voortijdig aan zijn eind gekomen doordat ie toch niet zo geliefd was als zijn kleinere voorganger, de SF340, en daarmee een relatieve zeldzaamheid.
ff paar plaatjes bij mekaar zoeken en stemmen maar. Vind het vliegtuig ook geen porem. Ik stem dan op jouw rood lederen (licht gephotoshopte) interieur van je Amerikaantje.
-
Hannes
- Forum Admin
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid