Saab 90 van Wil
-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Saab 90 van Wil
Het verkoop topic is gesloten, maar vanaf vrijdag ga ik dus de Saab van Wil 'vertroetelen'. Als het moment daar is zal ik me ook even netjes voorstellen in het betreffende topic.
groet,
Peter
groet,
Peter
-
esalet
- Donateur (8x)

Gefeliciteerd!
Zal het met bovengemiddelde belangstelling volgen, want dit was ooit de Saab van mijn schoonzusje. Bijnaam van de auto: de bossaab, want zij verkocht hem omdat de maandlasten omlaag moesten wegens aanschaf van een bos!
Malachite-groen, een van de allermooiste kleuren voor een 90. Heb de auto destijds op een stoel in mijn garage zitten bewonderen (onder TL doet Malachite het erg goed, het is bij elke lichtinval weer anders!)
Zal het met bovengemiddelde belangstelling volgen, want dit was ooit de Saab van mijn schoonzusje. Bijnaam van de auto: de bossaab, want zij verkocht hem omdat de maandlasten omlaag moesten wegens aanschaf van een bos!
Malachite-groen, een van de allermooiste kleuren voor een 90. Heb de auto destijds op een stoel in mijn garage zitten bewonderen (onder TL doet Malachite het erg goed, het is bij elke lichtinval weer anders!)
-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Mijn vriendin vroeg al; wat voor kleur heeft ie.... Toen dacht ik; Tja wat voor kleur heeft de 'bossaab' eigenlijk... Beetje een kameleon
Erg mooi in iedergeval.
Enorm laadruim trouwens zo'n 90, was ik wel even van onder de indruk.
O, mochten er nog meer mooie anekdotes zijn rondom deze auto hoor ik het graag. Leuk om een beetje de geschiedenis van je auto te kennen!
Erg mooi in iedergeval.
Enorm laadruim trouwens zo'n 90, was ik wel even van onder de indruk.
O, mochten er nog meer mooie anekdotes zijn rondom deze auto hoor ik het graag. Leuk om een beetje de geschiedenis van je auto te kennen!
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
laurens
- Geregistreerd lid
Proficiat met je aanwinst.
Ik denk dat je er veel plezier mee zult hebben. Ik ken deze auto een beetje.
Voordat ik mijn huidige aangeschaft hebt, heb ik in deze auto, die toen te koop stond in Hoorn, een proefrit gemaakt.
Ik vond hem toen al goed rijden.
Wees er zuinig op, want er zijn er niet zoveel meer van.
Ik denk dat je er veel plezier mee zult hebben. Ik ken deze auto een beetje.
Voordat ik mijn huidige aangeschaft hebt, heb ik in deze auto, die toen te koop stond in Hoorn, een proefrit gemaakt.
Wees er zuinig op, want er zijn er niet zoveel meer van.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
kql
- Donateur (4x)

Saab garage in Twisk? Weet je zeker dat je niet Zwaag bedoelt?Steve-O schreef:Komt die dan toevallig net als mij vorige 90 bij de SAAB-garage in Twisk weg?laurens schreef:Voordat ik mijn huidige aangeschaft hebt, heb ik in deze auto, die toen te koop stond in Hoorn, een proefrit gemaakt.
:O:
koen
-
laurens
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Nieuwe APK
Zo de Saab heeft weer een jaartje APK. Er moesten wel een aantal
Fusee kogels vervangen worden, ook funtioneerd de koelventilator weer!
Ben weer helemaal blij mee!
Peter
Fusee kogels vervangen worden, ook funtioneerd de koelventilator weer!
Ben weer helemaal blij mee!
Peter
-
sb153b
- Geregistreerd lid