Gewoon trots......

1985-1987
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Gewoon trots......

Bericht door esalet » wo 18 okt, 2006 10:53

Hallo allemaal, ik kan het niet laten: ik zet nog even op het 90-subforum de mooie foto die Jonatas laatst maakte bij de spoedmeeting. De eerste digitale foto van de "Admiraal" in al zijn glorie nu hij af is (silverspokes en blauw leer). Met dank aan Jonatas......
Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 18 okt, 2006 11:43

Kan niets anders zeggen dan dat je een knappe bak hebt!!

Nu zo houden he!

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 18 okt, 2006 12:31

Vreed schoan ploatje! :bluethumb:

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » wo 18 okt, 2006 12:34

een hele mooi dame hoor, maar toch niet ambasadeur blauw?
heel veel veilige kilometers en wil je hem wel even naast een andere neerzetten zweden heeft het niet hoog met de mercedes :D

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 18 okt, 2006 13:23

Dank voor compliment. En inderdaad, dit is Admiraal blauw (kleurcode 131H). de ambassadeurblauwe is op dit moment niet rijdend, was als onderdelenbak bedoeld maar ga ik nu toch óók opknappen.
Vandaar dat ik ze nu maar De Admiraal en De Ambassadeur noem, om ze uit elkaar te houden op het forum!

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 18 okt, 2006 13:38

Mijn motorfietsen nummer ik in volgorde van opkomst.
"Nummer 1" is bijvoorbeeld m'n eerste Yamaha XJ900. Er kwamen er nog 2 van het zelfde type achteraan, dus het nummeren is een beetje uit nood geboren, om alles een beetje ordentelijk uit elkaar te houden...

Leuk dat je lekker bezig bent met je 90's! Kun je op termijn geen servicepunt beginnen ofzo :lol: ?

Lian

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 18 okt, 2006 14:53

Zo! Ook al met motoren bezig! stoer hoor.....

Ja, nummeren wordt wellicht nog wel eens een optie. Hoewel namen ook wel iets hebben. Ik bedoel, iedereen kent nu bijvoorbeeld de bossaab inmiddels!

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » wo 18 okt, 2006 14:55

bossaab ?? wat is dat esalet? :oops:

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » wo 18 okt, 2006 15:16

Mijn Saab 90. 't schijnt dat ie ooit verkocht is om een stuk bos aan te schaffen..... :wink:

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » wo 18 okt, 2006 16:09

hahahaha ooo op die manier
maar eigelijk ook wel zielig hoor,
te weten dat je auto verkocht is voor een stukkie bos

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » do 19 okt, 2006 11:08

O nee hoor, ik vind het wel leuke historie. Ik ben er nog niet helemaal achter of het ook een stukje Zweeds bos was/is....
Dat zou natuurlijk wel mooi zijn.
@Esalet: Zeker reden om trots te zijn! Is er eigenlijk leer op de 90 geleverd, of heb je die uit een 900?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 19 okt, 2006 18:21

Nope, het was geen Zweeds bos, maar Gelders bos! Mijn schoonzus loopt daar nu hout te kappen en tipi's te bouwen met een Saabpetje op, dus er is nog hoop. Vooral omdat de 90 eigenlijk de enige auto is waarmee ze de snelweg op durft, gezien de bovengemiddelde stabiliteit (99 zou ook goed zijn of course).

En het leer is nooit geleverd op de 90. De lijst van opties in de originele folder was extreem kort: Schuifdak. Punt.

Wel was er een leuke folder met losse accesoires, maar ook daar stond nooit leer in. Dit donkerblauwe leer komt uit een gecrashte 900 uit eind jaren tachtig, die de dag erop in de shredder zou verdwijnen, met leer en al :shock: :shock: :shock:
Daar was ik dus nét op tijd bij!!!

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » do 19 okt, 2006 23:10

Afbeelding

Afbeelding

Enorme lijst met opties! :wink:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » vr 20 okt, 2006 9:44

En dit dan:

Afbeelding

Lian

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » vr 20 okt, 2006 9:49

mooie dingen allemaal hoor, alleen zullen die spullen er wel niet meer zijn :(
al het mooie gaat voorbij, dus daarom hou ik mijn meisie zolang mogelijk in stand en dan zijn we samen blij.

Plaats reactie