Gewoon trots......
-
esalet
- Donateur (8x)

Gewoon trots......
Hallo allemaal, ik kan het niet laten: ik zet nog even op het 90-subforum de mooie foto die Jonatas laatst maakte bij de spoedmeeting. De eerste digitale foto van de "Admiraal" in al zijn glorie nu hij af is (silverspokes en blauw leer). Met dank aan Jonatas......

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
esalet
- Donateur (8x)

-
sb129h
- Donateur (2x)

Mijn motorfietsen nummer ik in volgorde van opkomst.
"Nummer 1" is bijvoorbeeld m'n eerste Yamaha XJ900. Er kwamen er nog 2 van het zelfde type achteraan, dus het nummeren is een beetje uit nood geboren, om alles een beetje ordentelijk uit elkaar te houden...
Leuk dat je lekker bezig bent met je 90's! Kun je op termijn geen servicepunt beginnen ofzo
?
Lian
"Nummer 1" is bijvoorbeeld m'n eerste Yamaha XJ900. Er kwamen er nog 2 van het zelfde type achteraan, dus het nummeren is een beetje uit nood geboren, om alles een beetje ordentelijk uit elkaar te houden...
Leuk dat je lekker bezig bent met je 90's! Kun je op termijn geen servicepunt beginnen ofzo
Lian
-
esalet
- Donateur (8x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Nope, het was geen Zweeds bos, maar Gelders bos! Mijn schoonzus loopt daar nu hout te kappen en tipi's te bouwen met een Saabpetje op, dus er is nog hoop. Vooral omdat de 90 eigenlijk de enige auto is waarmee ze de snelweg op durft, gezien de bovengemiddelde stabiliteit (99 zou ook goed zijn of course).
En het leer is nooit geleverd op de 90. De lijst van opties in de originele folder was extreem kort: Schuifdak. Punt.
Wel was er een leuke folder met losse accesoires, maar ook daar stond nooit leer in. Dit donkerblauwe leer komt uit een gecrashte 900 uit eind jaren tachtig, die de dag erop in de shredder zou verdwijnen, met leer en al
Daar was ik dus nét op tijd bij!!!
En het leer is nooit geleverd op de 90. De lijst van opties in de originele folder was extreem kort: Schuifdak. Punt.
Wel was er een leuke folder met losse accesoires, maar ook daar stond nooit leer in. Dit donkerblauwe leer komt uit een gecrashte 900 uit eind jaren tachtig, die de dag erop in de shredder zou verdwijnen, met leer en al
Daar was ik dus nét op tijd bij!!!
-
mmd1962
- Donateur (2x)