End of the road

1985-1987
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

End of the road

Bericht door esalet » wo 15 nov, 2006 22:30

Afbeelding
Deze dappere odoardogrijze 90 (van een bekende mede-forummer geweest!), is nog dit voorjaar naar Gibraltar geweest, heeft bijna een half miljoen kilometers (!!) op de klok, maar nu is het echt einde oefening.
Hij (of zij?) wordt zorgvuldig gedemonteerd (vandaag mijn zoldertje ervoor leeggehaald en planken opgehangen) om als donor voor mijn twee andere 90's te dienen.

Oja. Het inrichten van de magazijn-zolder kostte me zo'n 2 uur. Het zorgen dat dit fotootje hier staat meer dan 3 uur. Eerst van de ene mobiel naar de andere mms-en (ik weet niet eens wat dat betekent maar ik doe het gewoon), dan krijg je een code, dan naar telfort.nl, dan op je harde schijf zetten, dan naar limon, en dan na een hele worstelpartij staat ie op een stukje wordlwideweb.
Het resultaat: ronduit belabberd. Maar toch trots: het is me gelukt.
Ik zal het verslag over koppeling vervangen en benzinepomp trachten ook af en toe te illustreren, maar stel je er niet te veel van voor. Want op deze manier zit ik langer achter de computer als in de garage!

Maar ook hier geldt: oefening baart kunst......

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 15 nov, 2006 22:42

:cry:

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 15 nov, 2006 22:57

Misschien wel leuk voor de mede 90 rijders om wat foto's te maken van de sloop. Of we mogen wel demontage zeggen. Dat wil ik best wel doen hoor (en ze dan ook op het net zetten).

Ik woon toch heel dicht bij en het 90 hard blijft toch kloppen.

Maar blijft een beetje treurig. Zoveel kilometers, zich keurig gedragen en toch.....

groeten,

Hannes

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 15 nov, 2006 23:23

Ik weet het, het is triest. Het is een beetje als in één van die Herbie films. Herbie is helemaal op, en een oude Chinees :x zegt: "als de laatste bladzijde gelezen is, sluit dan het boek".
Nou wordt Herbie uiteindelijk toch weer tot leven gewekt en alles komt goed, maar ja, life is no Disney movie.............
Wellicht een troostrijke gedachte: mijn tweede 90, de Ambassadeurblauwe met 139.000 km, gaat definitely opgeknapt worden. Het interieur is al af, inclusief de opgeknapte hemel en oortjes van de odaoardo, en alles is nu in gereedheid voor operatie koppeling.
Dus dat is er toch ééntje weer gered die op de nominatie stond naar de sloop te gaan. :wink:
En oja, dat foto-aanbod: welkom! Gezellig, een mede 90-gek op de koffie. Misschien meteen een gelegenheid wat fotootjes van de Ambassadeur te maken.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 15 nov, 2006 23:33

Lekker koffie.

Wanneer zou u schikken? (misschien makkelijker via PB)

groeten,

Hannes

peterhelm
Geregistreerd lid

Jammer

Bericht door peterhelm » vr 17 nov, 2006 0:09

Hè wel jammer natuurlijk. Maar als deze ervoor kan zorgen dat de andere 90's blijven rijden is het natuurlijk wel een eervol einde.......!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 13 dec, 2006 2:51

esalet schreef: En oja, dat foto-aanbod: welkom! Gezellig, een mede 90-gek op de koffie. Misschien meteen een gelegenheid wat fotootjes van de Ambassadeur te maken.
Etienne, mag ik 's avond de 21ste of 's ochtends de 22ste bij je langs komen voor een bakkie, foto's en een goed gesprek?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 14 dec, 2006 20:41

Tuurlijk. Dan wel de 21e 's avonds, de 22e werk ik overdag.
Heb trouwens net je broer gemaild over transport van imperiaal en benzinepomp via de Ilona-route, maar misschien kan het dan ook via jou?
En dat goede gesprek, komen daar schroevendraaiers en steeksleutels aan te pas?

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 14 dec, 2006 21:45

Zeg de Ilona-route maar af dan. We bellen nog over de tijd en het gereedschap. Goed?

Als het nachtwerk wordt kan ik wellicht op een logeerbedje slapen, ik hoef pas de volgende middag op mijn eindbestemming aan te komen.

Plaats reactie