Oproepje in AutoWeek Classics geplaatst!
Geplaatst: vr 13 dec, 2024 19:37
Enige tijd geleden heb ik contact gehad met AutoWeek inzake mogelijke plaatsing van een artikel over ons Saab 90 Register.
Voor de beeldvorming: dit is geweest in de tijd dat ook ik geen contact meer had met Etienne, en punt 2 is dat ik geen inspraak heb gehad in de tekst. Sterker nog; ik heb extern vernomen dat dit artikel geplaatst is.
Desalniettemin ben ik van mening dat het een geslaagd artikel is, en ik hoop dan ook op reacties!

Voor de beeldvorming: dit is geweest in de tijd dat ook ik geen contact meer had met Etienne, en punt 2 is dat ik geen inspraak heb gehad in de tekst. Sterker nog; ik heb extern vernomen dat dit artikel geplaatst is.
Desalniettemin ben ik van mening dat het een geslaagd artikel is, en ik hoop dan ook op reacties!
