logistiek probleem? hemeltje vervoeren in een sedan

1985-1987
Plaats reactie
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

logistiek probleem? hemeltje vervoeren in een sedan

Bericht door Wouter » ma 12 feb, 2007 21:41

Ik wil een hemelschaal overnemen van Etienne. Alleen heb ik nog m'n vraagtekens bij het vervoeren van dat ding. Eigenlijk heb ik een heel simpele vraag. Kan ik hemelschaal door de kofferbak naar binnenschuiven om 'm mee te nemen naar Rotterdam?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 12 feb, 2007 21:46

heeft de 90 geen klapraampjes achter? Dan zou je nog kunnen overwegen om dmv 2 spanbanden (1) via de portierruiten en (2) via de achterklapraampjes tegen de oude hemel op te binden. Met een beetje passen en meten kun je de hemel er zelfs met de stoelen er in, zonder schade inkrijgen.
Beetje uitkijken met je stekels en es geen gel erin :wink:

Andere optie is gewoon een dagje uittrekken en lekker bekleden en inbouwen bij Ettiene, wel zo gezellig :P

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 21:50

geen klapraampjes in principe, maar dat vastbinden is wel zo ongeveer de enige optie... stoelen haal ik er tegenwoordig ook niet meer uit bij het in/uithalen hemel.

door je koffer steken gaat echt niet Wouter. er zitten namelijk nog 2 vervelende steunen links en rechts die het gat van de achterbank nog wat krapper maken...

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » ma 12 feb, 2007 22:05

jelger schreef:geen klapraampjes in principe, maar dat vastbinden is wel zo ongeveer de enige optie... stoelen haal ik er tegenwoordig ook niet meer uit bij het in/uithalen hemel.

door je koffer steken gaat echt niet Wouter. er zitten namelijk nog 2 vervelende steunen links en rechts die het gat van de achterbank nog wat krapper maken...
Ik heb wel eens een foto van jou gezien waarin je de Hemel door de passagiers deur naar binnen "schoof" , is dat geen oplossing?

##edit, verkeerd gelezen dacht dat je wilde weten hoe de hemel naar binnen te krijgen in een Sedan##

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 22:18

ging om het transport - of het wel door de koffer past van een sedan, en dan zelf rijden

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 12 feb, 2007 22:21

Klapraampjes zijn niet persee nodig om de hemel te ondersteuen. Ik denk dat een paar balkjes iod prima werken.

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » ma 12 feb, 2007 22:23

jelger schreef:ging om het transport - of het wel door de koffer past van een sedan, en dan zelf rijden
Iemand meenemen, Hemelschaal in de Saab schuiven, de passagier op de achterbank laten plaatsnemen en vragen of hij/zij de hemelschaal tijdens het rijden omhoog wilt houden :)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 12 feb, 2007 22:25

paul99gl83 schreef:Klapraampjes zijn niet persee nodig om de hemel te ondersteuen. Ik denk dat een paar balkjes iod prima werken.
was ook een beetje mijn gedachte.. maar ik had et vertrouwen wel dat WOuter dat wel kon bedenken aan de hand van de tip van Daan ;-)

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 12 feb, 2007 23:14

Dank voor alle creatieve oplossingen. Ik denk dat ik mijn clubgenoot Jop met z'n 9000 (5-drs) maar eens ga benaderen. Dat moet wel passen dacht ik zo..

Plaats reactie