logistiek probleem? hemeltje vervoeren in een sedan
-
Wouter
- Donateur (2x)

logistiek probleem? hemeltje vervoeren in een sedan
Ik wil een hemelschaal overnemen van Etienne. Alleen heb ik nog m'n vraagtekens bij het vervoeren van dat ding. Eigenlijk heb ik een heel simpele vraag. Kan ik hemelschaal door de kofferbak naar binnenschuiven om 'm mee te nemen naar Rotterdam?
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
heeft de 90 geen klapraampjes achter? Dan zou je nog kunnen overwegen om dmv 2 spanbanden (1) via de portierruiten en (2) via de achterklapraampjes tegen de oude hemel op te binden. Met een beetje passen en meten kun je de hemel er zelfs met de stoelen er in, zonder schade inkrijgen.
Beetje uitkijken met je stekels en es geen gel erin
Andere optie is gewoon een dagje uittrekken en lekker bekleden en inbouwen bij Ettiene, wel zo gezellig
Beetje uitkijken met je stekels en es geen gel erin
Andere optie is gewoon een dagje uittrekken en lekker bekleden en inbouwen bij Ettiene, wel zo gezellig
-
jelger
- Geregistreerd lid
geen klapraampjes in principe, maar dat vastbinden is wel zo ongeveer de enige optie... stoelen haal ik er tegenwoordig ook niet meer uit bij het in/uithalen hemel.
door je koffer steken gaat echt niet Wouter. er zitten namelijk nog 2 vervelende steunen links en rechts die het gat van de achterbank nog wat krapper maken...
door je koffer steken gaat echt niet Wouter. er zitten namelijk nog 2 vervelende steunen links en rechts die het gat van de achterbank nog wat krapper maken...
-
dader
- Geregistreerd lid
Ik heb wel eens een foto van jou gezien waarin je de Hemel door de passagiers deur naar binnen "schoof" , is dat geen oplossing?jelger schreef:geen klapraampjes in principe, maar dat vastbinden is wel zo ongeveer de enige optie... stoelen haal ik er tegenwoordig ook niet meer uit bij het in/uithalen hemel.
##edit, verkeerd gelezen dacht dat je wilde weten hoe de hemel naar binnen te krijgen in een Sedan##
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
dader
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid