Gekocht, Een gave Saab 90
-
rene66
- Geregistreerd lid
Gekocht, Een gave Saab 90
Vanochtend gekocht, een mooie witte Saab 90, "altijd binnen gestaan", in ieder geval de laatste 11 jaar zeker.
Zij stond tot voor kort op marktplaats.nl. Het bijbehorende verhaal klopte exact. Hij ziet er gaaf uit, rijdt geweldig. Ik heb weinig ervaring met dit type maar gevoelsmatig denk ik dat de auto in (erg) goede staat is. Alles qua documentatie erbij, aankoopbewijs, alle onderhoudspapieren, verricht door saabgarage.
Mocht er interesse zijn dan zal ik foto's bijvoegen.
Rene
Zij stond tot voor kort op marktplaats.nl. Het bijbehorende verhaal klopte exact. Hij ziet er gaaf uit, rijdt geweldig. Ik heb weinig ervaring met dit type maar gevoelsmatig denk ik dat de auto in (erg) goede staat is. Alles qua documentatie erbij, aankoopbewijs, alle onderhoudspapieren, verricht door saabgarage.
Rene
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Gekocht, Een gave Saab 90
Is dat die uit Duitsland met 49.000 km op de teller??rene66 schreef:Vanochtend gekocht, een mooie witte Saab 90, "altijd binnen gestaan", in ieder geval de laatste 11 jaar zeker.
Rene
Dan heb je echt een hele mooie auto gekocht.
Maar in elk geval
Groeten.
De900C-GAS
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
rene66
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
rene66
- Geregistreerd lid
Om precies te zijn: december '84, km stand 190k.
Ik ben heel benieuwd of ik een redelijke prijs betaald heb voor deze Saab 90. Elk (half) jaar onderhoud saabgarage, veel kosten dus (heb de rekeningen ingezien), binnengestaan, weinig roest (beetje onderaan deuren en in gootje kofferbak, geen drama).
Ik heb er 1000 euro voor betaald, mn bod stond gewoon op marktplaats, dus in wezen geen geheim. Oh ja, de verkopers verdienen een groot compliment, ze hebben de auto echt gekoesterd.
Nou, ik hoor het wel weer. Morgen foto's maken, hoewel ik niet eerst ga poetsen.... oh nee, heel de dag regen, ..later!
Rene
Ik ben heel benieuwd of ik een redelijke prijs betaald heb voor deze Saab 90. Elk (half) jaar onderhoud saabgarage, veel kosten dus (heb de rekeningen ingezien), binnengestaan, weinig roest (beetje onderaan deuren en in gootje kofferbak, geen drama).
Ik heb er 1000 euro voor betaald, mn bod stond gewoon op marktplaats, dus in wezen geen geheim. Oh ja, de verkopers verdienen een groot compliment, ze hebben de auto echt gekoesterd.
Nou, ik hoor het wel weer. Morgen foto's maken, hoewel ik niet eerst ga poetsen.... oh nee, heel de dag regen, ..later!
Rene
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
-
esalet