Pagina 1 van 2
Nieuwe plaatjes!!
Geplaatst: ma 12 mar, 2007 20:08
door esalet
Hè hè.
Eindelijk.
Ik heb een digitale camera gekocht.
Hetgeen resulteerde in de fatale combinatie: zojuist opgeknapt Saabje én nieuwe digicam. Ik ben dus helemaal losgegaan.
Het resultaat vindt je voor een klein deel in mijn album (de ambassadeur ontwaakt) maar voor het overgrote deel hier:
http://home.planet.nl/~salet040/ambassadoronmarch3rd/
Waarom staan ze dan niet gewoon in mijn album?
Nou kan mijn computer (circa 10 jaar oud, maar wel keurige legale software en zo) mijn camera weer niet bijbenen.
Ik heb letterlijk drie avonden gestruggled om mijn album te vullen.
Nada.
Ik ga het binnenkort weer proberen bij mijn vriend: die heeft een XP

Geplaatst: ma 12 mar, 2007 20:14
door nacra 93

joeppie esalet gaat digitaal
en zo koud was het toch niet

Geplaatst: ma 12 mar, 2007 20:37
door esalet
Ja maar 3 maart wel!
Let vooral op mijn kat linksonder.
Onderschrift moet zijn: Bas de kat met zijn baasje (eerder: personeelslid) en diens Saabje.
Mijn kat staat altijd op foto's en overal met zijn snufferd bij. Curiosity killed the cat, behalve de mijne (gelukkig....).
Wel jammer dat dit nou net een onscherp plaatje is......
Geplaatst: ma 12 mar, 2007 23:29
door sb129h
Welkom in de 21e eeuw! Nou nog een keer een snelle computer ergens vandaan toveren en je bent helemaal bij!
Zag ik daar nou ook nog even een ex-90-rijder, bij je 90 - in je planetalbum?
Kriebelt 't nog steeds, of heeft-ie nou inmiddels alweer een nieuw exemplaar (was het nou nog wat geworden met die lichtblauwe?? Ik ben even de tel kwijt...

)
(En er gebeurt weer eens wat bij de 90's

)
Geplaatst: ma 12 mar, 2007 23:38
door Hannes
Is dit nou die je te koop hebt? Of was dat een tijdelijke bevlieging tijdens de rosmalen meeting.
Een 90 blijkt namelijk toch altijd trekken.
groeten,
Hannes
Geplaatst: ma 12 mar, 2007 23:45
door sb153b
Helemaal te gek! Nu maar plaatjes schieten!
Eerst een camera, dan de computer enz.... Het lijkt wel een reparatie die in een restauratie ontaardt

.
De kat onder mijn auto ziet er heel anders uit

, zo'n milieuvriendelijke -één die op muizen loopt-, daar kan ik niet aan tippen

.
Wij hebben trouwens ook 2 van die trouwe -bijna 15 jarige!- 4-voeters hier rondschuifelen

.
Vullen die galerij!
Cornell

Geplaatst: di 13 mar, 2007 8:15
door dasdaas

nu gaan we je eindelijk serieus nemen

Geplaatst: di 13 mar, 2007 10:33
door nacra 93
esalet schreef:
Wel jammer dat dit nou net een onscherp plaatje is......
ach mogen wij ook eens geluk hebben

Geplaatst: di 13 mar, 2007 11:41
door 72sonett-III
esalet schreef:Let vooral op mijn kat linksonder....Mijn kat staat altijd op foto's en overal met zijn snufferd bij. ...
sb153b schreef:Wij hebben trouwens ook 2 van die trouwe -bijna 15 jarige!- 4-voeters hier rondschuifelen.
Ik heb altijd al gedacht dat Saab eigenaren 'kattenmensen' zijn, dit bevestigt dat weer. Wij hebben op dit moment 3 katten (+ 2 jonkies die weer weggaan).
Hier twee van de drie met hun Sonett;

Geplaatst: di 13 mar, 2007 12:03
door noknokius
72sonett-III schreef:Ik heb altijd al gedacht dat Saab eigenaren 'kattenmensen' zijn, dit bevestigt dat weer. Wij hebben op dit moment 3 katten (+ 2 jonkies die weer weggaan).
Laat mij dan de uitzondering zijn die de regel bevestigd. Geen katten in mijn huis (niet omdat ze niet leuk zijn, maar die verdomde allergie). En dat terwijl ik vroeger ook altijd een kat had.
Geplaatst: di 13 mar, 2007 12:25
door jonatas 900s
Als we dan toch zwaar

gaan
Deze rakker is onze baas.
Geplaatst: di 13 mar, 2007 12:47
door mmd1962
mooie hoor, en even ter informatie, wij hebben ook 2 katten,
ik denk dat het Skatige Saab is
mensen met een Saab, zijn doorgaans vriendelijke mensen en houden van dieren, het maakt niet veel uit of kat of hond.
Geplaatst: di 13 mar, 2007 13:51
door 9000H
mmd1962 schreef:
mensen met een Saab, zijn doorgaans vriendelijke mensen en houden van dieren, het maakt niet veel uit of kat of hond.
Ik open aan de koffietafel een leuk topic hier over........
Geplaatst: di 13 mar, 2007 18:45
door esalet
sb129h schreef:
Welkom in de 21e eeuw! Nou nog een keer een snelle computer ergens vandaan toveren en je bent helemaal bij!
Zag ik daar nou ook nog even een ex-90-rijder, bij je 90 - in je planetalbum?
Kriebelt 't nog steeds, of heeft-ie nou inmiddels alweer een nieuw exemplaar (was het nou nog wat geworden met die lichtblauwe?? Ik ben even de tel kwijt...

)
(En er gebeurt weer eens wat bij de 90's

)
die ex-90 rijder is mijn broer Peter. Heeft inderdaad de malachietgroene Bossaab ooit gehad (en aan hem heeft die wagen die naam te danken), en is nu triest Saabloos. Hij heeft nog wel vier hele nette sunbursts met nieuwe Pirelli's erop, dus daar hebben we om hem te troosten maar de herboren Ambassadeur tussen gehangen. Mag hij er af en toe mee rijden.
Die lichtblauwe die een tijdje terug in Utrecht te koop stond was niks, kortweg gezegd. Van buiten prachtig, keurig interieur met nieuwe hemel. Van onder tamelijk horror, met fikse gaten bij de voorwielophanging en een slecht gerepareerde schade linksvoor.
En hij was goed duur ook
(ik hoop niet dat ik nu op iemands tenen sta, maar het was echt te veel geld, 1500 voor een doorgerotte. Kan ie nog zo mooi glimmen).
Geplaatst: di 13 mar, 2007 18:52
door esalet
Hannes schreef:Is dit nou die je te koop hebt? Of was dat een tijdelijke bevlieging tijdens de rosmalen meeting.
Een 90 blijkt namelijk toch altijd trekken.
groeten,
Hannes
Ja dit is de Ambassadeur die in Rosmalen te koop stond. Ik ben van sterrenbeeld een Ram (doorzetter, dus als die wagen weer moet gaan rijden dan gaat die wagen weer rijden) met als ascendant weegschaal (ik houd hem wel als donor of wintersaab, ik verkoop hem, ik houd hem wel) enz. enz.
Hij is in principe te koop maar eigenlijk rijdt hij veel te lekker en is het blok en de bak wel erg ideaal om ooit in de Admiraal te zetten. Slechts 139.000 km en spinnen als een kat (om even lekker of topic te gaan).
Een hels dilemma. Hij is te goed om te slopen. En binnenkort komt waarschijnlijk mijn vijfde saabje.........(de 95V4 van rosmalen).
Ik ben wel benieuwd naar meningen van anderen. Is het nodig om voor de Admiraal (300.000 op de teller, licht lekkend bij oliepomp en versnellingsbak) een reserveblok vast te houden, of zeggen jullie: over x jaar (whenever that may be) kan je makkelijk weer een gereviseerd H-blok op de kop tikken.
Ik weet het niet. Het blok uit Jelgers grijze sloop-90 (ligt nu bij mij in de tuin met de rest van de saab er nog omheen) heeft wel erg veel gelopen (misschien wel 480.000) maar die zou ik nog kunnen testen eventueel en die dan bewaren voor later.
dilemma's dilemma's,
graag jullie adviezen voor dit luxe-probleem.
Oja Hannes, als je interesse hebt: er horen nog 2 keiharde deuren in precies de goeie kleur bij!!! En hij kan ook op Sunbursts met wat mindere banden verkocht worden.