"Herintredende" Saab 90 rijder!

1985-1987
Nielz
Geregistreerd lid

"Herintredende" Saab 90 rijder!

Bericht door Nielz » vr 16 mar, 2007 11:47

Beste medeforummers,
Ik heb hem al weer een tijdje maar ik kon het niet laten om het te melden; Ik heb weer een blauwe 90! :lol: :lol:
Mijn vorige 90 het ik destijds verkocht aan mmd1962 (ook bekend geworden met dit forum inmiddels).

De reden van deze nieuwe aankoop is onder andere een zeer lage (originele) kilometerstand van slechts 135.000 KM. Daarnaast was het aankoopbedrag van dien aard dat ik hem niet kon laten staan.

De 90 moet nog wel voor de APK en de carroserie moet worden behandeld (heeft her en der roestvorming). Verder rijdt de 90 als een zonnetje en heb ik technisch geen problemen kunnen constateren. Ook het hemeltje zit er strak in. Naar mijn mening is dit wel een nieuwe, aangezien het er anders uitziet als bij de vorige 90, waar in ieder geval de originele hemelbekleding in zat.

Binnenkort dump ik wel een aantal foto's van de nieuwe aanwinst! :wink:

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » vr 16 mar, 2007 13:01

josephine schreef::thumbup:

Gefeliciteerd! En nu houden ..........
yep!Sterker nog; het is de bedoeling om ook met deze 90 richting Frankrijk te vertrekken. 8)

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » vr 16 mar, 2007 13:11

josephine schreef:
Nielz schreef: yep!Sterker nog; het is de bedoeling om ook met deze 90 richting Frankrijk te vertrekken. 8)
Voorgoed? :shock:
Nee hoor, ik mag hopen dat ik er na een aantal week weer mee thuiskom! :P

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 16 mar, 2007 18:39

:bluethumb:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » za 17 mar, 2007 13:07

esalet schreef::bluethumb:
Aah.. ik heb zo'n vermoeden over welke van de <175 overgebleven Saab's 90 het gaat. Hele leuke auto, wees er goed voor!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 18 mar, 2007 11:15

Wouter schreef:
esalet schreef::bluethumb:
Aah.. ik heb zo'n vermoeden over welke van de <175 overgebleven Saab's 90 het gaat. Hele leuke auto, wees er goed voor!
Hey Wouter, kan me helemaal voorstellen dat je dit dacht, maar nee, het is niet de Ambassadeur. Het is een andere die ook tot mijn verrassing out of the woods gekomen is.
Was gewoon blij dat er weer een is opgedoken en bij een liefhebber is beland.

Het wordt echt weer tijd voor een 90-meeting!!

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 18 mar, 2007 13:06

esalet schreef:Was gewoon blij dat er weer een is opgedoken en bij een liefhebber is beland.
Die liefhebbers zijn ook hard nodig voor deze met uitsterven bedreigde autosoort..
esalet schreef:Het wordt echt weer tijd voor een 90-meeting!!
Of gewoon met veel 90-rijders naar een van de reeds geplande meetings (kan ik ook even een kijkje nemen).

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » zo 18 mar, 2007 18:09

Wouter schreef:
esalet schreef:Was gewoon blij dat er weer een is opgedoken en bij een liefhebber is beland.
Die liefhebbers zijn ook hard nodig voor deze met uitsterven bedreigde autosoort..
esalet schreef:Het wordt echt weer tijd voor een 90-meeting!!
Of gewoon met veel 90-rijders naar een van de reeds geplande meetings (kan ik ook even een kijkje nemen).
Lijkt mij een prima plan. Hopelijk tref ik dan ook weer eens mijn ex-90 :lol:

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » zo 18 mar, 2007 22:53

:lol: :lol: je kan zoeken wat je wil en alle Saabjes uitproberen, maar ik vind de 90 toch als het beste uit de bus komen hoor, het lijkt namelijk erg veel qua uiterlijk en handelingen van de 99, en die was al erg sterk vooral in rally.
Maaaaaar WELKOM TERUG Niels en hopelijk heb je erg veel geluk met je 90 :!: :!: trouwens welke kleur blauw is het admiraal of kolonel?
en ik ben je nog steeds dankbaar voor de auto :wink:

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » ma 19 mar, 2007 10:31

mmd1962 schreef:Maaaaaar WELKOM TERUG Niels en hopelijk heb je erg veel geluk met je 90 :!: :!:
Dankje!
mmd1962 schreef:trouwens welke kleur blauw is het admiraal of kolonel?
Nou, wat ik wel weet is het niet dezelfde kleur blauw als jouw 90. Deze kleur is meet te omschrijven als blauw/paars. Geen idee of dat dan admiraal blauw of kolonel blauw is....

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » ma 19 mar, 2007 10:44

Daar kan Esalet je zo antwoord opgeven hoor Niels, en die zal na het lezen van dit bericht je daar ook zelfs ongevraagd antwoord op geven.
hihihihi.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 19 mar, 2007 11:49

mmd1962 schreef:trouwens welke kleur blauw is het admiraal of kolonel?
Admiraal of ambassadeur..

(Kolonel-blauw is er nooit geweest)

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » ma 19 mar, 2007 12:06

oké sorry voor de fout, dankje Wouter voor het herstellen

Nielz
Geregistreerd lid

Re: "Herintredende" Saab 90 rijder!

Bericht door Nielz » wo 28 mar, 2007 13:48

Nielz schreef:De 90 moet nog wel voor de APK en de carroserie moet worden behandeld (heeft her en der roestvorming). Verder rijdt de 90 als een zonnetje en heb ik technisch geen problemen kunnen constateren! :wink:
Goed nieuws: de 90 is zonder problemen door de APK gekomen! :P :lol: :lol: :applause:

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » wo 28 mar, 2007 14:47

gefeliciteerd Niels

Plaats reactie