Laten we proberen om 90 SAAB 90's bij elkaar te krijgen.
Dus jullie inbreng is wel van groot belang: bij de Saabclub zijn er zo'n 40 bekend, dus de andere zeg maar 50 moeten we opsporen!
Rondkijken dus en kentekens noteren.
Ik ga eens informeren bij de diverse SAAB dealers in Nederland wat die nog in hun adressenbestand hebben en of ze deze info willen delen voor dit unieke evenement.
Plaats van het evenement is in principe bekend, tijd wordt ergens in het voorjaar van 2005, zodat iedereen nog tijd genoeg heeft zijn / haar SAAB er op zijn best uit te laten zien...
Binnenkort meer.
Saabmeeting
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeeting
Heee, da´s echt een leuk idee, zeg! Er zijn al wel eens 96 Saabs 96 bij elkaar gehaald door Ad van Beurden geloof ik. Daar is een mooie foto van. 90 Saabs 90, dat wordt wel lastig denk ik...CeeBee schreef:Laten we proberen om 90 SAAB 90's bij elkaar te krijgen.
Ik weet hier in Groningen een stuk of vier te staan, maar wat wil je met de kentekens en wil je deze dan in een peebeetje ontvangen of zet je een e-mail adres op. Ik denk dat je dit in één keer en goed moet oppakken.
Leuk initiatief! Ik wil er wel bij helpen, al heb ik een 900. Laat maar weten of je hulp kunt gebruiken!
Ewout.
-
CeeBee
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeeting
Beste Ewout,
Hulp is altijd handig, als het zover is dat de plannen een wat vastere vorm aannemen dan zal ik je zeker erin betrekken.
Alvast bedankt voor je aanbod,
Cock.
Natuurlijk zijn meer mensen welkom...
Hulp is altijd handig, als het zover is dat de plannen een wat vastere vorm aannemen dan zal ik je zeker erin betrekken.
Alvast bedankt voor je aanbod,
Cock.
Natuurlijk zijn meer mensen welkom...