gratis: bak en blok saab 90 (in kale body)

1985-1987
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

gratis: bak en blok saab 90 (in kale body)

Bericht door esalet » za 19 mei, 2007 11:31

Dag allemaal,

Het wordt te gek. Ik heb nu vijf auto's (vier Saabs en een Suzuki Alto!!) en in alle opzichten wordt het te veel (financieel, ruimtebeslag, aandacht verdelen enz.).
Dus eerst moet de grijze sloper het veld ruimen. Het is Jelgers oude Odoardogrijze 90, met zo'n 480.000 op de klok. Het gaat om een behoorlijk kale body (en die eigenlijk niet meer echt de moeite is om op te knappen, div. doorroestingen), dus zonder interieur, ruiten, bumpers, uitlaat, deuren, kofferklep en motorkap en het dashboard haal ik er nog uit.
Wat er nog wel in zit: voor- en achteras, motor en bak, LPG tank (overjarig) en het inbouwframe hiervoor. De verdamper is er al wel af. De auto is vorig jaar nog naar Gibraltar geweest en schakelt -volgens de overlevering - goed.

Hij heeft in principe geen wielen meer, ik zoek (ander topic) nog oude wielen om hem op naar de sloop te brengen.

Want daar gaat hij 30 mei heen als er voor die tijd niemand heeft gereagereerd.

De deal is: zelf ophalen, eigen wielen meenemen.

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » di 22 mei, 2007 14:37

jammer weer een 90 die naar het kerkhof zal moeten, omdat het te duur is waarschijnlijk en het niet te repareren is.
maar goed mijn meisje doet het daarintegen hartstikke goed ik krijg ook goede en leuke berichten.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 22 mei, 2007 15:00

Ja ik weet het, het is jammer.
Maar ik héb er al twee van de sloop gered en deze is toch echt niet zo best meer. En al zijn/haar organen worden hergebruikt voor andere 90's!

Fijn dat je zo tevreden bent met het schadevrij maken van je fraaie 90!

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » do 24 mei, 2007 15:48

Na aanrijding met een eend (zo'n vogel) heb ik een nieuwe grill nodig voor de 'bosaab'. Is die toevallig nog over?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 24 mei, 2007 17:09

Ja een grille heb ik nog wel voor je.(niet van deze maar wel van een andere).
Stuur anders maar een pb dan kunnen we het over banale details zoals geld en zo hebben.

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » do 24 mei, 2007 17:17

Esalet, je hebt Pb.

Plaats reactie