Pagina 1 van 1
lijmptip spoilers?
Geplaatst: di 12 okt, 2004 21:52
door WGT90
en waar lijmen wij saab-mensen onze spoilers mee vast op onze kofferdeksels?
Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: di 12 okt, 2004 23:25
door 9000 freak
bij ons zit alles met schroeven, komt denk ik ook omdat het origineel allemaal is

dus zo doen wij saabmensen dat die 9000 freak heten.
Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 4:47
door WGT90
zowel spoiler als auto zijn origineel.

staat goed hoor, don't worry. het is zo'n bescheiden tochtstrip achterop. de lijm vergaat langzaam. ik smeer er wel bisonkit onder.

Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 10:20
door Hannes
Of dat nieuwe kittspul waar Bison(dacht ik) nu reclame voor maakt. Voor lijmen, afdichten en nog 1000 andere dingen.
groeten
Hannes
Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 10:35
door B235R
Hannes schreef:Of dat nieuwe kittspul waar Bison(dacht ik) nu reclame voor maakt. Voor lijmen, afdichten en nog 1000 andere dingen.
groeten
Hannes
of pattex als het echt vast moet zitten

Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 10:36
door Hannes
Kijk aan onze tips

hebben ze wat.
groeten
Hannes
Re: lijmptip spoilers?
Geplaatst: wo 13 okt, 2004 10:37
door B235R
Hannes schreef:Kijk aan onze tips

hebben ze wat.
groeten
Hannes
als we de reclame's mogen geloven wel
