Vakantie
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik zag via de rdw dat je auto uit 2-85 komt dus idd nog de veertjes voorop het schakelhuis heeft. Er zit volgens mij niets anders op dan het een en ander los halen en onder het tapijt te kijken. Behalve dan voor de zekerheid het rubber in de schakelstang controlen. Die kan je zien door tussen de motor en het schutbord naar beneden te kijken. Iemand anders de pook laten bedienen en je ziet 'em wel. Het is een massief rubber blok dat van de metalen zijkanten kan afscheuren.
Je carburateur verbruikt olie doordat een o-ringetje aan vervanging toe is. Zie hoofdstuk 6
Carb deel 1
Carb deel 2
Mooie vakantie hoor!!
Je carburateur verbruikt olie doordat een o-ringetje aan vervanging toe is. Zie hoofdstuk 6
Carb deel 1
Carb deel 2
Mooie vakantie hoor!!
-
esalet
- Donateur (8x)

Oh nou snap ik pas waarom ik, toen ik bij de Ambassadeur het startslotgedeelte verving, bij de 90 daar geen veertjes zag en bij de (oudere) unit die hem verving wel. Heb voor het onderstuk trouwens degene zonder veertjes weer teruggezet, leek me origineler voor de 90.Paul99 schreef:Ik zag via de rdw dat je auto uit 2-85 komt dus idd nog de veertjes voorop het schakelhuis heeft. Er zit volgens mij niets anders op dan het een en ander los halen en onder het tapijt te kijken.
Dus Jonathan, als het je veertjes zijn, die heb ik nog wel voor je.
Fantastische foto trouwens op die berg, lijkt wel een plaatje uit de folder!
(en mooi he, originele stalen velgen met kleine wieldoppen......)
-
esalet
- Donateur (8x)

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Sander86
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid