De leiding tussen de koppelingscilinders van m'n 90 blijkt lek te zijn.
Wie heeft er nog een goeie voor me liggen?
Bij voorbaat dank.
Lian

Heerlijk he, al dat karakter!sb129h schreef:En nu is ook een koppelingcylinder gefixt, ding lekte wreed olie, waarschijnlijk nog een voortvloeisel uit de leiding-problematiek.
Naaldje van km-teller zwiept nu nog in de klok in het rond dat het een lieve lust is, maar dat doen ze momenteel vrijwel allemaal lijkt het wel als ik hier in dit sub-forum-90-afdelinkje wat rondlees, als die naald overigens niet na 3 swingbewegingen onderin stuitert en daar doodstil blijft liggen tot hij het opeens weer op z'n heupen krijgt (kabel zit niet goed aan de v-bak naar het schijnt), de radio is er vorige week na wat horten en stoten mee gestopt
, gelukkig kreeg-tie nog een laatste opleving waardoor ik een vers aangeschafte cd nog kon redden, sindsdien zit ik 2x daags 45 minuten naar het geluid van die 2 liter te luisteren en weet ik nu dat de dynamoriem "fluit" van zodra de dynamo is ingeregeld en dat m'n koppelingsplaten bij vrijloop liggen te rammelen als bij een Ducati, en als klap op de vuurpijl kwam Cornell vanmiddag "wat" crispy plaatwerk in de dorpels tegen
, en ik wees alleen maar op de "Dremel-en-bijwerk-activiteiten"
die ik nog eens moet doen...
Kleine dingetjes nog maar...
Het is nu wachten tot de monteur weer 100% genezen is en tijd-zin-gelegenheid-mooiweer heeft om te klussen!
Lian