Beste mensen,
Ik was al nooit heel erg actief, maar met veel plezier volgde ik altijd de voor mij onbegrijpelijke discussie op het forum. Een droevig bericht: afgelopen vrijdag botste ik op een file op de A-1 na een mooie tocht door de wijngaarden van de Elzas. Mijn vierbak Saab 90 kan beschouwd worden al total loss en verdween naar de sloop. Weer één minder. Ik vrees dat ik nu verder ga in een 900. Mijn Saab 90 had ik via Snijders (Amsterdam, Nieuw-Vennep). Ik hou jullie op de hoogte
een Saab 90 minder
-
Menno
- Geregistreerd lid
Re: een Saab 90 minder
Gecondoleerd, maar je zal een 900 ook erg fijn vinden.Bernardus schreef:verdween naar de sloop.
Code: Selecteer alles
Welke sloop? :smart: -
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: een Saab 90 minder
Menno schreef:Gecondoleerd, maar je zal een 900 ook erg fijn vinden.Bernardus schreef:verdween naar de sloop.
Code: Selecteer alles
Welke sloop? :smart:
Oh ja Menno, ik verstuur je boek volgende week vanuit Nederland.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

gelukkig maar dat jezelf er goed afgekomen bent, de rest is maar blik hoor, al hoe wel het wel edelblik is, want alleen edelblik mag het SAAB logo op staan.
jammer dat je hem toch naar de sloop moet brengen, er waren al niet zo heel veel 90 meer op deze aardkloot.
en ja je rijd in iederegeval wel in de familie van de 90.
succes ermee en heel veel veilige kilometers.
jammer dat je hem toch naar de sloop moet brengen, er waren al niet zo heel veel 90 meer op deze aardkloot.
en ja je rijd in iederegeval wel in de familie van de 90.
succes ermee en heel veel veilige kilometers.
-
peterhelm
- Geregistreerd lid