ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
zijn die gewoon via de dealers te verkrijgen of is dat speurwerk, auto's strippen e.d.?
onderdelen
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: onderdelen
Note: Hoort hier thuis.. als je onderdelen zoekt hoort een berichtje hieromtrent thuis in 'te koop gevraagd: Diverse onderdelen'.bmw3er schreef:ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
zijn die gewoon via de dealers te verkrijgen of is dat speurwerk, auto's strippen e.d.?
Gr,
Dennis
-
OnnoV
- Geregistreerd lid
Op een paar uitzonderingen na bestaan er geen Saab 90 onderdelen. De 90 is immers gemaakt van de 99/900. Dus ook de onderdelen.bmw3er schreef:ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
Onno
-
Paul99
- Geregistreerd lid
En die zijn prima beschikbaarOnnoV schreef:Op een paar uitzonderingen na bestaan er geen Saab 90 onderdelen. De 90 is immers gemaakt van de 99/900. Dus ook de onderdelen.bmw3er schreef:ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
Onno