onderdelen

1985-1987
Plaats reactie
bmw3er
Geregistreerd lid

onderdelen

Bericht door bmw3er » zo 26 dec, 2004 12:33

ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
zijn die gewoon via de dealers te verkrijgen of is dat speurwerk, auto's strippen e.d.?

Manic
Lid van verdienste

Re: onderdelen

Bericht door Manic » zo 26 dec, 2004 12:54

bmw3er schreef:ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
zijn die gewoon via de dealers te verkrijgen of is dat speurwerk, auto's strippen e.d.?
Note: Hoort hier thuis.. als je onderdelen zoekt hoort een berichtje hieromtrent thuis in 'te koop gevraagd: Diverse onderdelen'.

Gr,

Dennis

OnnoV
Geregistreerd lid

Bericht door OnnoV » zo 26 dec, 2004 13:29

bmw3er schreef:ik weet niet of t topic hier thuis hoort, maar wat is jullie beeld bij de verkrijgbaarheid van onderdelen voor de 90?
Op een paar uitzonderingen na bestaan er geen Saab 90 onderdelen. De 90 is immers gemaakt van de 99/900. Dus ook de onderdelen.

Onno

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 27 dec, 2004 8:37

OnnoV schreef:
Op een paar uitzonderingen na bestaan er geen Saab 90 onderdelen. De 90 is immers gemaakt van de 99/900. Dus ook de onderdelen.

Onno
En die zijn prima beschikbaar :lol:

Plaats reactie