chokekabel saab 90 compleet
-
mmd1962
- Donateur (2x)

chokekabel saab 90 compleet
wie heeft er nog een redelijk goedkope chokekabel voor mij.
de mijne is afgebroken in het dashboard.
groet,
Martin
de mijne is afgebroken in het dashboard.
groet,
Martin
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Zou hievoor, al was het maar als een noodoplossing niet een chokekabel van een SAAB 900 Classic passen??
Ok, ik weet dat die van de SAAB 900 Classic veel langer is, dan moet je die dan maar voor tijdelijk 'anders
wegleggen', is in een dergelijk geval toch 'maar' een noodoplossing, maar ik weet niet of de bevestiging in
het dashboard bij een SAAB 90/SAAB 99 dezelfde is als bij een SAAB 900 Classic.
Ok, ik weet dat die van de SAAB 900 Classic veel langer is, dan moet je die dan maar voor tijdelijk 'anders
wegleggen', is in een dergelijk geval toch 'maar' een noodoplossing, maar ik weet niet of de bevestiging in
het dashboard bij een SAAB 90/SAAB 99 dezelfde is als bij een SAAB 900 Classic.
-
SimonA50
Hier word een sloop 90 aangeboden. Misschien zit daar een goeie chokekabel in?
viewtopic.php?t=35880
viewtopic.php?t=35880
-
jelger
- Geregistreerd lid
in een 900 toch bij de pook v-bak in de 'center console'?De900C-GAS schreef: maar ik weet niet of de bevestiging in het dashboard bij een SAAB 90/SAAB 99 dezelfde is als bij een SAAB 900 Classic.
bij een 99 en 90 in de houtnerf- knoppenbalk links van het stuur.
http://saab.singaworld.net/albums/99GLs ... .sized.jpg
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
tonke40
- Donateur (10x)

Hallo MMD,
Heb zojuist een 90 uit'85 gekocht om te slopen.Chokekabel is nog compleet aanwezig.
Kom alleen niet weer binenkort naar mijn geboortestad maar kan hem wel naar je opsturen.
Vraag je daar € 25 voor inclusief de verzendkosten.
Mocht je verder nog iets van deze auto nodig hebben voor je "meisje"laat dat dan maar even weten.
Komende Maandag wordt hij uit elkaar getrokken maar is nu nog in zijn geheel te koop(maar inmiddels wel zonder papieren).
Groeten,
Ton Keijenberg.
Heb zojuist een 90 uit'85 gekocht om te slopen.Chokekabel is nog compleet aanwezig.
Kom alleen niet weer binenkort naar mijn geboortestad maar kan hem wel naar je opsturen.
Vraag je daar € 25 voor inclusief de verzendkosten.
Mocht je verder nog iets van deze auto nodig hebben voor je "meisje"laat dat dan maar even weten.
Komende Maandag wordt hij uit elkaar getrokken maar is nu nog in zijn geheel te koop(maar inmiddels wel zonder papieren).
Groeten,
Ton Keijenberg.
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
tonke40
- Donateur (10x)