oke , ik heb een saab 90 uit 86. mijn saabie moet voor zijn apk. En dat red ie wel met een nieuw achterbandje enzo. Maar het probleem is dat er meer aan gedaan moet worden dan verplicht is voor een apktje. Ik kan het niet en een garage alles laten doen vind ik te duur worden . Nu zit ik dus voor een dilema . of ik doe het apktje en verkoop het voor weinig . En koop zelf een normale "burgelijke"auto terug. Of ik vind iemand en die wil in zijn vrije tijd voor een vergoeding mijn saabie weer up to date wil brengen. Het heeft geen haast , maar het moet wel gebeuren. Aangezien ik begin volgend jaar een huis ga kopen en mijn geld daar in moet steken , is het voor mij van belang dat ik weet of het waard is om mijn saabie nog op teknappen of toch geen geld er meer in steken en verkopen .Ik vind hem heerlijk rijden en rij er nog dagelijks met heel veel plezier in ! wat moet er gebeuren ? wat ik weet is : handremmeganisme aan wiel moet vervangen worden. , lekt iets olie , maar verbruikt weinig , koelvloeistof lekt ook iets maar verbruikt ook weinig , er moet gelast worden op dun wordende plekjes ( is geen apk probleem) ( nog niet) en dan uiterlijke roest plekjes maar dat doe ik zelf .
klinkt dit als een uitdaging ??? of zeggen jullie geen geld meer in stoppen. Ik woon in andijk, dat is tussen medemblik en enkhuizen in.
Als nodig is kan ik de auto een paar weken missen omdat ik nog een auto heb staan.
Graag hoor ik wat jullie zouden doen !!
groetjes sam