90 Gespot deel 2.
-
utan
- Geregistreerd lid
90 vs 99
Nou wil ik de 90 pret niet bederven maar zojuist terug van iets meer dan 3 weken Zweden met meer dan gemiddelde belangstelling voor de wat klassiekere saabjes. De 99 ben ik slechts een keer of 4 rijdend tegen gekomen de 90 daarentegen is nog ruim voorhanden. Op de 4 demontagebedrijven die ik heb bezocht hetzelfde beeld, veel 90 en bijna geen enkele 99 meer te vinden. Gek genoeg lijkt dit niet helemaal op het nederlandse wegbeeld.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
ralph12
- Geregistreerd lid
RoccoH schreef:gisteren een rode 90 gespot bij het uitrijden van Wageningen (Heb je weer witte koplampen Hannes of was jij dat niet?) en later nog een geparkeerde Malachietgroene 90 met inca-velgen in de Jansstraat in Haarlem met Spongebob erin!
Klopt!.. Die is van mij. Sinds Talpa 's avonds op Nickelodeon zit, is dat de enige onnagesynchroniseerde SpongeBob die ik nog zie. Met dit weer zit ik meer op de motor en staat ie al een tijdje nix te doen.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
sb129h
- Donateur (2x)

-
ralph12
- Geregistreerd lid
Veel mensen hebben het over een matige zomer. Is wat mij betreft fantastisch geweest. Af en toe een buitje, w.o. zaterdagnacht uitgerekend. Te hete zomer ook niet lekker vanwege helm en noodzakelijk dikkere kleding.RoccoH schreef:Vind je het lekker om in herfstige buien op de motor te zitten ofzo?ralph12 schreef:... Met dit weer zit ik meer op de motor en staat ie al een tijdje nix te doen.
Ik kan de 90 vanuit mijn raam zien; da's hetzelfde als een modelletje 1 op 18 in je vitrinekast hebben (zie mijn foto's). En die bestaan er niet van de 90.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Ik heb nog nooit een zwarte 90 gezien, laat staan een dame in een zwarte 90. Batgirl?jelger schreef:gisterenavond op de A9 bij knooppunt met de A4 reed een (of -DE- eerder gespotte) zwarte 90 in de drukte richting Haarlem, met een mooie donkerharige dame erin...
reed zelf de andere kant uit dus kenteken heb ik niet.. maar iets zegt me dat de andere heren deze dame ook al eens gespot hebben
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
.... er staat een 90 met LPG voor 600 euro op marktplaats.... heb een keer geinformeerd. Ruim 3 ton op de teller en wat plekjes. Klonk niet echt geinspireerd de verkoper..... en gas i.c.m. carb wordt toch algemeen afgeraden.
Plekjes... genoeg reden om de 90 dan maar meteen in de kleur van de Batauto te spuiten.
Mijn 90 staat al een week stil. Met de huidige benzineprijzen rij ik liever motor. 1 op 17 (de BMW R80) en 1 op 20 (de Guzzi Monza), 54 euro wegenbelasting en 55 euro verzekeringen per jaar per motor. Kaik, daar kun je wat mee.
Plekjes... genoeg reden om de 90 dan maar meteen in de kleur van de Batauto te spuiten.
Mijn 90 staat al een week stil. Met de huidige benzineprijzen rij ik liever motor. 1 op 17 (de BMW R80) en 1 op 20 (de Guzzi Monza), 54 euro wegenbelasting en 55 euro verzekeringen per jaar per motor. Kaik, daar kun je wat mee.
-
jelger
- Geregistreerd lid
ja, ik heb wel issues gehad met met 99 op LPG.. maardat had ook wel met wat achterstallig onderhoud te maken.
die 90 op marktplaats , was dat niet die met de inca's? ik dacht dat ie voor 500 stond. lijkt al wel een poosje stil te staan. het hoeft geen schoonheids wonder te zijn, gewoon a-b door de spits.
die 90 op marktplaats , was dat niet die met de inca's? ik dacht dat ie voor 500 stond. lijkt al wel een poosje stil te staan. het hoeft geen schoonheids wonder te zijn, gewoon a-b door de spits.
-
ralph12
- Geregistreerd lid