Saab 64 Celebration Day in Luxemburg

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
GRIFFIN
Geregistreerd lid

Saab 64 Celebration Day in Luxemburg

Bericht door GRIFFIN » do 14 feb, 2013 6:57

Naar aanleiding van het boek 'Saab 64 - Een Eerbetoon aan de Geschiedenis van Saab' wordt op zaterdag 6 april een evenement georganiseerd in Luxemburg.
Het programma:

Afbeelding

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Re: Saab 64 Celebration Day in Luxemburg

Bericht door GRIFFIN » ma 25 mar, 2013 10:23

Ik breng dit evenement nog eens onder de aandacht.
Er worden reeds deelnemers uit 7 landen verwacht waaronder enkele uit Nederland.
We hebben nog enkele pakketten over, het is dus zeker nog niet te laat !
Een evenement die warm aanbevolen wordt door onderstaande individuen:

Afbeelding

RedArrow90
Geregistreerd lid

Bericht door RedArrow90 » wo 27 mar, 2013 14:41

Ik draag ieder Saab-event een warm hart toe, maar kan dit maal lastig inschatten hoe groots dit evenement gaat worden. Hoeveel mensen worden ongeveer verwacht, hoeveel onderdelenaanbieders komen te staan en hoeveel Saabs gaan we straks bij benadering zien? Kunnen de organisatoren daar al iets over vermelden en wie zijn van plan vanuit NL te gaan?

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » wo 27 mar, 2013 15:28

Leuke poster maar wat moeilijk leesbaar op een beeldschermpje, een linkje naar de site is misschien makkelijker?

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 28 mar, 2013 7:23

http://thesaabfarm.files.wordpress.com/ ... 64-nl2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

We verwachten tussen de 60 en 70 Saabs.
Daarvan staan er 3 Nederlandse equipes bevestigd, waarvan er bij mijn weten 2 op het forum actief zijn.
4 standhouders hebben zich aangemeld: 1 uit Zwitserland, 1 uit Duitsland, 1 uit Luxemburg en 1 uit België.
Maar voor de meeting en de onderdelenmarkt is het niet verplicht om aan te melden... hoeveel het er uiteindelijk zullen zijn weten we dus ook niet.
Veel bij mooi weer, en weinig bij slecht weer schat ik :wink:

Plaats reactie