DFTrackdays Circuitavond

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

DFTrackdays Circuitavond

Bericht door Marleen Driving Fun » do 26 jun, 2014 10:22

Beste leden,

Mag ik jullie aandacht vragen voor het volgende? DFTrackdays is de grootste organisator van circuitdagen en driftdagen op verschillende circuits in binnen- en buitenland. Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan, daarom zijn onze dagen bij uitstek de manier om op een veilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Naast onze circuitdagen organiseren wij in juli en augustus een aantal avondsessies op Circuit Park Zandvoort. Je kan dan al twee uur rijden voor €125,- per auto. Deze avondsessies staan gepland op:

Vrijdag 18 juli van 17:00u tot 21:30u http://www.dftrackdays.com/circuit/t...oort_18072014/" onclick="window.open(this.href);return false;

en

Donderdag 21 augustus van 17:00u tot 21:30u http://www.dftrackdays.com/circuit/t...oort_21082014/" onclick="window.open(this.href);return false;

De avonden zullen in twee blokken verdeeld worden en zien er als volgt uit:

Programma:
16:00 – 17:00 - Inschrijven in Mickey’s
17:00 - 19:00 - Open pitlane rijden sessie 1
19:00 - 21:30 - Open pitlane rijden sessie 2

Prijs:
Deelname aan de hele avond (17:00 – 21:30) kost €250,- per auto.
Tweede rijders en bijrijders betalen €10,- per persoon.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend het eerste deel van de avond (tot 19:00) kost €125,- per auto, deelname aan uitsluitend het tweede deel van de avond (19:00 - 21:30) kost €150,- per auto.

Onze trackday kalender vind je op: http://www.dftrackdays.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de inschrijving kun je contact met mij opnemen. Ook als je vragen hebt, bel me gerust even:

Marleen van Diest
marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

Bedankt voor jullie tijd en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Marleen van Diest
http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false; :O:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Re: DFTrackdays Circuitavond

Bericht door Marleen Driving Fun » zo 29 jun, 2014 22:57

Ik krijg meerdere privé berichten over de eisen. In het kort:

Eisen
*) Auto's dienen vrij te zijn van vloeistoflekkages en te beschikken over deugdelijk werkende remmen en gordels. Een rolkooi of meerpuntsgordels zijn niet verplicht. Een sleepoog dient wel aanwezig (en liefst vooraf gemonteerd) te zijn.
*) Een helm is verplicht, zowel voor rijders als bijrijders.
*) Iedere rijder dient de beschikking te hebben over een DFTrackdays lidmaatschapskaart (deze kost eenmalig €25, is een jaar lang geldig en kan uitsluitend op de dag zelf gekocht worden).
*) Er mag op Zandvoort maximaal 92dB geproduceerd worden; hier kan op gecontroleerd worden.

Een brommerhelm is ook toegestaan of je kunt een helm bij ons huren. Speciale kleding ( raceoverall ) is niet verplicht. Wel wordt makkelijk zittende kleding met lange mouwen en broek aanbevolen.

:O:

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » ma 30 jun, 2014 18:01

Leuk! Naar welk goed doel gaan de winsten?

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » ma 30 jun, 2014 18:10

odin1899 schreef:Leuk! Naar welk goed doel gaan de winsten?
Beste Odin, zeker leuk! :)
Dit is een aanbieding. Normaal gesproken zou twee uur rijden €150,- kosten. Als je bekijkt wat wij aan circuithuur betalen is €125,- een zeer scherpe prijs!

Gr Marleen

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » ma 30 jun, 2014 18:25

Overigens zijn wij hoofdsponsor van "Make a wish" en ook van "Alpe d'HuZes" zijn wij sponsor!

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » do 03 jul, 2014 23:05

odin1899 schreef:Leuk! Naar welk goed doel gaan de winsten?
sorry, maar imho een trieste opmerking. ;-(+ Er zit namelijk een aanname in dat het organiseren van trackdays lucratief is. Ik zou zeggen; organiseer er zelf eens 1. Dan verdubbel ik bij deze jouw winst(en) :mrgreen:

De deelnemers van July vorig jaar kunnen denk ik wel beamen dat een dagje circuit rijden SUPER leuk is. En iets wat leuk is, is lastig in geld uit te drukken. Met name in het Saab wereldje is een trackday met je eigen auto nog niet bepaald ingeburgerd. Ik kan alleen zeggen; probeer het eens :!: ( en neem in gedachten dat je meestal alleen spijt krijgt van de dingen die je NIET hebt gedaan in je leven 8) :wink: )

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » do 03 jul, 2014 23:11

Yep, was fantastisch om te rijden in een gecontroleerde omgeving met begeleiding. Blindstra heeft mooi de juiste lijnen laten zien door naast je te zitten. Daarnaast telkens in colonne, zodat je ook de lijnen kunt volgen als er niemand naast je zit. Doordat iedereen zich in het eerste deel netjes aan de regels hield, was ook het tweede deel vrij rijden goed te doen als onervaren rijder!

Erg leuk :O:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » vr 04 jul, 2014 1:18

Bedankt! Leuk om jullie positieve reacties te horen! :thumbup: :thumbup: Wellicht dus voor herhaling vatbaar?

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » ma 07 jul, 2014 13:09

Ik geef Blindstra en Millerman helemaal gelijk het was ontzettend leuk om eens te doen. Zeker toen het regende was het fantastisch, kon je echt de supersportwagens bijhouden (ze lieten mij tenminste wel in die waan)
Ik ga een week later op vakantie, ik mag dit jaar geen risico nemen met de Saab, vorig jaar toch wat dingetjes gehad zeg maar (geen schade en ook niet d=zeker dat het door de track day kwam, maar liever dit jaar geen risico)
Goed werkende remmen is een understatement voor circuit rijden, met standaard spul is de lol er toch wel snel vanaf.

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » ma 07 jul, 2014 13:19

Dank je wel Spatje! Volgende keer misschien? :O:

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » ma 07 jul, 2014 18:57

Wie weet.. Ik krijg zo nu en dan jullie nieuwsbrief dus ik ben op de hoogte. En een as schoonzoon die meer dan normale belangstelling heeft voor alles wat hard gaat ;-(+

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » ma 07 jul, 2014 20:22

Spatje schreef:Wie weet.. Ik krijg zo nu en dan jullie nieuwsbrief dus ik ben op de hoogte. En een as schoonzoon die meer dan normale belangstelling heeft voor alles wat hard gaat ;-(+
:thumbup2:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » do 10 jul, 2014 22:54

Voor 18 juli zijn er nog maar een aantal plaatsen beschikbaar, dus laat het me even gauw weten als je volgende week nog mee wilt doen. Voor 21 augustus is nog voldoende plek! :O:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » di 22 jul, 2014 21:59

De circuitavond van vrijdag 18 juli was een groot succes. Karin Dolman heeft deze avond vastgelegd. Via deze link kun je de foto’s bekijken: http://www.oypo.nl/40C5812F5B230CD7" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeker even doen want het is echt de moeite waard!

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » do 28 aug, 2014 23:18

Na een zeer geslaagde 1ste en 2de DFTrackdays avondsessie organiseert Driving-fun.com voor de 3de keer een circuitavond op Circuit Park Zandvoort. Deze avond kan er één sessie gereden worden van 17:00u tot 19:30u. Deze laatste avondsessie van het jaar wil je toch niet missen? Meer informatie en inschrijven kan via deze link: http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _17092014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Twee dagen eerder ( 15 september) zijn we ook op Zandvoort te vinden maar dan de hele dag. De laatste twee uur ( 17:00-19:00 ) bestaat uit een speciale Light Weights Only sessie. Wil je je inschrijven voor deze dag? Dat kan via deze link: http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _15092014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook hebben we op 30 november een circuit training op CPZ. Dus wie weet een kans voor een zeer leuk teamuitje! Op deze dag leer je onder leiding van een ervaren instructeur de juiste lijnen rijden. Meer informatie hierover: http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _30112014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor vragen of meer informatie mag je contact met mij opnemen via:

marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

Groetjes Marleen :O:

Plaats reactie