Dia: 21 de Dezembro de 2014
Hora: 15:00
Local: Alfena
Custo do jantar: até 5€
Actividade:
- 15:00 - Encontro para café e reunião do pessoal
- 17:00 - Visita a uma instituição de solidariedade para distribuição de prendas.
- 20:00 - Jantar natalício SAABsPORTUGAL.
Jantar: Conforme o habitual, o jantar será feito em casa do TesZero a custo reduzido por encomenda em churrasqueira take away. Cada pessoa pode trazer uma sobremesa, doce da época, bebida ou qualquer outro tipo de complemento.
O valor acordado fica pelos 5€, embora possam contribuir com o que quiserem, seja 0,50€, 1€, 2€ ou o que quiserem...
Faltam 15 Dias...
Aguardamos Confirmação.
Link Directo com toda a informação do evento: http://www.saabsportugal.com/forum/inde ... pic=2116.0" onclick="window.open(this.href);return false;
(É necessário efectuar apresentação para ter acesso ao evento)
Até breve,
A equipa de SAABsPORTUGAL
http://www.saabsportugal.com/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de kerstvierders in Portugal
-
ZSR
- Donateur (3x)

Re: Voor de kerstvierders in Portugal
Ja daar ben ik dus echt veeeeeeeel te lui voor.
Is er geen management summary?
Is er geen management summary?
-
Knientje
- Geregistreerd lid
En ik was eigenlijk te beroerd om het te vertalen, zo goed is mijn Portugees nu ook weer niet.
Het komt er op neer dat je ergens in Alfena (geen idee waar het ligt) samenkomt bij TesZero thuis.
Dan is het de bedoeling om met zijn allen naar een liefdadigheidsinstelling te gaan om cadeautjes aan de aldaar aanwezige kinderen te geven en de Saabs te showen.
Solidariteit bestaat dus nog in Portugal en als je weet wat een gemiddelde auto tweedehands kost in Portugal kun je er ook wel van uitgaan dat de gemiddelde Portugese Saabbezitter geen minimumloner is, zeker niet als ze er meer dan een hebben
Wat jantar betekent weet ik niet, maar natalico is Kerst, dus het zal wel Kerstsamenzijn betekenen. En verder mag je zelf iets te eten meebrengen. En het kost 5 euro per persoon.
Verder verwijs ik je naar het waardeloze Google Translate
En deze is speciaal voor jou ZSR: A ociosidade é a mãe de todos os vícios
Het komt er op neer dat je ergens in Alfena (geen idee waar het ligt) samenkomt bij TesZero thuis.
Dan is het de bedoeling om met zijn allen naar een liefdadigheidsinstelling te gaan om cadeautjes aan de aldaar aanwezige kinderen te geven en de Saabs te showen.
Solidariteit bestaat dus nog in Portugal en als je weet wat een gemiddelde auto tweedehands kost in Portugal kun je er ook wel van uitgaan dat de gemiddelde Portugese Saabbezitter geen minimumloner is, zeker niet als ze er meer dan een hebben
Wat jantar betekent weet ik niet, maar natalico is Kerst, dus het zal wel Kerstsamenzijn betekenen. En verder mag je zelf iets te eten meebrengen. En het kost 5 euro per persoon.
Verder verwijs ik je naar het waardeloze Google Translate
En deze is speciaal voor jou ZSR: A ociosidade é a mãe de todos os vícios
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Of in Spanje, 13/12, ca 50 km noordwest van Barcelona.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Volgens Google Translate is jantar diner.