Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
-
Tubefreak
- Donateur

Re: Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
Zo, wat een plaatjes weer! Van wie is die mooie Nocturne blauwe classic? Blijft een prachtige kleur, alleen jammer van het nummerbord. Nog een dikke 9-3 (Hirsch?) en Max natuurlijk.
-
Niels83
- Donateur (3x)

De 9-3 Hirsch is van mij, zie link beneden. De blauwe classic is van Joopyboy. En tsja, dat ding van Max is een beest!
-
Tubefreak
- Donateur

Ja dat beest van jou zag ik ook. Maar er staat ook een grijze met dubbele pijpen.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Oh jah, prachtig meisje is dat. Met die ferrita dubbele pijpen. Die is van Fokko1
-
stefanvanderweele
- In memoriam †
Heb iets gemist geloof ik... Das jammer... Had erbij kunnen zijn met m'n t16s ....
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Was erg gezellig mannen en dames!
Tnx voor al de complimenten
!
Tnx voor al de complimenten
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Zoals Niels al schrijft, dat is de mijne!Tubefreak schreef: Van wie is die mooie Nocturne blauwe classic? Blijft een prachtige kleur, alleen jammer van het nummerbord.
-
Fokko1
- Donateur

Niels83 schreef:Oh jah, prachtig meisje is dat. Met die ferrita dubbele pijpen. Die is van Fokko1
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Wie mocht die TT meenemen? Toch wel een mooi Saabje
( elke keer als ik een foto zie krijg ik spijt dat ik heb destijds niet gekocht heb)
( elke keer als ik een foto zie krijg ik spijt dat ik heb destijds niet gekocht heb)
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Blijft erg gaaf die dikke pijpen, en dan die heerlijke 2.8 Lekker sexy.Fokko1 schreef:Niels83 schreef:Oh jah, prachtig meisje is dat. Met die ferrita dubbele pijpen. Die is van Fokko1
Pa had hem weer meeturbopilot schreef:Wie mocht die TT meenemen? Toch wel een mooi Saabje![]()
Blijft echt een geweldig ding, we rijden er dagelijks mee. Van klanten wegbrengen/ophalen, tot auto's opstarten of gewoon omdat het kan
Blokje is afgelopen zomer kapot gelopen, krukas lagers kapot. Inmiddels weer gereviseerd en een meteen maar een 4 bak gemonteerd met gemodificeerde schakel stang.
-
AlexJ
- Donateur

Goed geregeld Niels! Een top locatie, en het weer zat 100% mee. Goede opkomst, erg leuk!
Ik was er maar kort, ff paar handjes geschud. Chaos thuis met de kinderen en ziekenhuizen. (alles lijkt weer onder controle, thx)
Helaas dus weer de beroemde bal niet geproefd, dat wordt nog eens terug gaan voor mij
En gelukkig zie ik de meeste over een paar weken bij Tovami in Goes.
Ik was er maar kort, ff paar handjes geschud. Chaos thuis met de kinderen en ziekenhuizen. (alles lijkt weer onder controle, thx)
Helaas dus weer de beroemde bal niet geproefd, dat wordt nog eens terug gaan voor mij
En gelukkig zie ik de meeste over een paar weken bij Tovami in Goes.
-
TheBoss
- Geregistreerd lid
Zonde dat ik hier nu pas achter kom!