Meeting 12 april in Den Bosch - Bumpers & Beans
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Re: Meeting 12 april in Den Bosch - Bumpers & Beans
Hoeveel inschrijvingen zijn er al? 
-
MichelSchreurs
- Donateur (2x)

22 stuks op dit moment via het aanmeldformulier en een heel stuk meer geïnteresseerden die zich nog even via http://www.bumpers-beans.nl" onclick="window.open(this.href);return false; aan moeten melden, dus we hebben er alle vertrouwen in dat het straks lekker vol staat!
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Gelukkig maar want dat zou ook het leukste zijn 
-
sveba
- Donateur (3x)

komt vast goed ik heb begrepen dat het inmiddels op andere fora ook als een lopend vuurtje gaat en het een echt autoliefhebber festijn gaat worden.
betekend dit dat er op dit moment nog 28 mensen bovenop die 22 kans maken op een behandeling van deepgloss.nl?
betekend dit dat er op dit moment nog 28 mensen bovenop die 22 kans maken op een behandeling van deepgloss.nl?
-
gfgf
- Donateur (2x)

Leuk initiatief. Is het een idee om op de site zichtbaar te maken wat zich zoal heeft aangemeld? Anders sta ik daar straks als enige met mijn heuse Picanto 1.0 tussen allemaal van die suffe supercars...
-
reiernumans
- Donateur (2x)

We hebben al allerlei verschillende aanmeldingen binnen, we spelen wel met het idee om bijzondere aanmeldingen wat meer exposure te geven. Elk type auto dat aangemeld is weergeven op de site kunnen we nog over nadenken. Ook met je picanto ben je van harte welkom hoor! 
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Ge moogt langs mijne 9-3 staan dat is een dieselstoof dus niet te groot Supercargehaltegfgf schreef:Leuk initiatief. Is het een idee om op de site zichtbaar te maken wat zich zoal heeft aangemeld? Anders sta ik daar straks als enige met mijn heuse Picanto 1.0 tussen allemaal van die suffe supercars...
-
reiernumans
- Donateur (2x)

We zitten inmiddels heel dicht bij de 50 aanmeldingen, om die reden gaan we twee keer twee kaartjes voor Fast & Furious 7 verloten, de eerste kaartjes gaan naar de 50ste aanmelding, de andere kaartjes worden verloot onder degenen die onder deze facebookpost reageren met een foto van de auto waarmee ze aangemeld zijn. Daarnaast maak je als je je snel inschrijft, we zitten immers bijna op de 50 aanmeldingen, ook nog kans op de detailbeurt door DeepGloss!
-
cabriopeter
- Geregistreerd lid
Bumpers en beans gaat niet door!
Las net dat de meeting in den Bosch niet doorgaat ( op hun website).
Jammer ik had wel trek in een bosche bol van de groot
Jammer ik had wel trek in een bosche bol van de groot
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: Bumpers en beans gaat niet door!
Die kan je nog steeds halen hoor..... 
-
MichelSchreurs
- Donateur (2x)

...en afgeblazen 
-
TheBoss
- Geregistreerd lid
'Tot onze grote spijt willen we je berichten dat we het besluit hebben moeten nemen om Bumpers & Beans te annuleren. Door het achterblijven van het aantal aanmeldingen tegenover onze prognoses is het helaas praktisch onmogelijk gebleken om bepaalde basisvoorzieningen geregeld te krijgen.
Gezien de korte termijn waarop het evenement zou gaan plaatsvinden zien we helaas geen andere uitweg. We hadden het graag anders gezien.'
Gezien de korte termijn waarop het evenement zou gaan plaatsvinden zien we helaas geen andere uitweg. We hadden het graag anders gezien.'