ik ben zelf een tijdje actief geweest op dit forum daar ik destijds een 96 V4 had maar die heb ik inmiddels van de hand moeten doen wegens privé redenen...
Niettemin blijf ik wel een grote fan van alle Saabs en zeker in het bijzonder de 96...ik heb hem dan ook op de flyer gezet
Iedereen welkom te Beerse bij Turnhout op 7 juni voor de meeting (gratis) doorlopend van 9 tot 18u of als deelnemer aan de rondritten (aanrader!) Er zijn twee aparte ritten in de Belgisch-Nederlandse kempen, elk rond de 5O km met als thema "kolonies" en "grensgebied/abdij". Voor de rondritten moet je wel op voorhand inschrijven en kost voor beide 12 euro tot 1 juni of 15 euro ter plekke zolang de voorraad strekt natuurlijk. Bij inschrijving op voorhand krijg je de gewoonlijke rallyplaat en nog wat extra's!
Er is ook een gezellige cafetaria met stoelen buiten als het mooi weer is. speeltuin en warme snacks de ganse dag verkrijgbaar.
Alles ten voordele van twee schaatsteams 'Team Olympia" waar ik manager van ben, jeugd van 8 tot 16 jaar. Wij hebben het principe van geen lidgeld te vragen en alles op vrijwillige basis. Vandaar deze acties voor de benodigde kledij en voor deelnames aan buitenlandse wedstrijden.
Hopelijk zijn de Saabs goed vertegenwoordigd!
info: http://www.teamolympia.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt alvast!