IntSaab 2 t/m 7 aug 2015 @ Noorwegen icm Trollhättan

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
birdie25
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2 t/m 7 aug 2015 @ Noorwegen icm Trollhättan

Bericht door birdie25 » di 04 aug, 2015 23:02

Wij gaan een weekje later dan gepland de route rijden met een kleine omweg via Trollhättan ;)

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » di 04 aug, 2015 23:59

Leuke sfeer hier. De opzet met verplaatsingen is geweldig met zoveel saabs (heb prachtige foto's hiervan op de camping , ik zie nu geen kans deze te plaatsen)
Helaas zijn er voor mij te zware ritten tussen die ik met mijn TT niet kan nemen, heb ook een probleem met mijn aandrijving, trilling op de as. Vanavond was er bbq en een parade van alle Saabs in volgorde van bouwjaar, hier moeten inmiddels al foto's van op het net verschenen zijn. Morgen zijn er excursies.

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » wo 05 aug, 2015 0:53

Ik krijg geen foto's geplaatst dan deze link maar.
http://www.saabtala.com/intsaab2015-skjolden-to-loen/

Michel Annink
Geregistreerd lid

Bericht door Michel Annink » vr 07 aug, 2015 17:13

Manuela en Marcus Bergfeldt uit het Zweedse Tranås doen nog steeds mee aan het IntSaab2015 event en bereikten vandaag een van de allermooiste plekjes van Noorwegen: Trollstigen! Overigens verging het "team 9" uit Nederland iets minder goed... lees meer op: http://saabblog.net/2015/08/07/intsaab2 ... ollstigen/ (via dezelfde link zijn overigens ook hun 12(!) eerdere verslagen en talloze foto's te vinden).

[img]http://i0.wp.com/saabblog.net/wp-conten ... er13_1.jpg[/img]

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » vr 07 aug, 2015 18:17

Afbeelding
Geen ü gebruiken.

Afbeelding

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » za 08 aug, 2015 7:33

Ja: zoals eerder aangegeven heb ik de laatste rit niet uitgereden, aan v-bak zijde aandrijving niet ok. Gisteren Loen Alesund ging goed,morgen boot naar Bergen, week vakantie nog en dan richting Nederland. Leuke gasten hun, moest van Marcus ook perse' zijn 9-5ng testen en ja die reed beter :O: , geweldige belevenis deze IntSaab.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » za 08 aug, 2015 9:20

Lijkt wel een ansichtkaart :wow:

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » di 11 aug, 2015 22:14

Schitterend land en evenement van begin tot einde!
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er deelnemers ontevreden huiswaarts gekeerd zouden zijn.

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » zo 23 aug, 2015 16:48

GRIFFIN schreef:Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er deelnemers ontevreden huiswaarts gekeerd zouden zijn.
Helemaal mee eens, geweldige organisatie 5 dagen lang.(heb ik het nog niet eens over de pre/tour waar ik ook goede verhalen over heb gehoord). Elke dag een super mooie rit. Op Festplasse unieke plaats in Bergen waar de Saabs opgesteld stonden, in Loen geweldig ontvangen met een BBQ en een uitgebreid diner ( waar SCN overigens schitterde door afwezigheid bij het officiële gedeelte), tevens diverse excursies naar o.a. gletsjers via boot en met nostalgische oude bussen en bovendien een technische commissie met TT kenners die mij bijgestaan hebben. Ik heb ook veel waardering ondervonden dat ik met mijn oude Saab de oversteek gemaakt had.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » zo 23 aug, 2015 21:08

Filmpje van het vertrek van de parade op dinsdagavond in Loen: http://we.tl/ncjxLgKuI9" onclick="window.open(this.href);return false; . Bestand (320Mb) is te downloaden tot 30 augustus.

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » vr 11 sep, 2015 22:51

Ik wou dit met jullie delen omdat wellicht meerdere met haar contact hadden voor of tijdens Int Saab.
Vanavond bereikte mij dit droeve bericht dat Anne Andersen vanochtend onverwachts is overleden door een beroerte.

Zij was onder andere een van degene die veel energie gestoken heeft dit jaar in Int Saab 2015, ik heb met haar veel e-mail contact gehad voorafgaande de boeking. Tevens altijd al zeer actief bij Gammalsaabens Vrienden (GSV).

`I'm sorry to inform you that Anne Andersen died suddenly this morning at home in Hamar at the age of 77, of a stroke.

Most of you have been in touch with her in connection with this year's Intsaab, and some of you will remember her from the North Cape event in '97 as well.

She was one of the pillars of GSV for more than 35 years, leaving a void that will be very difficult indeed to fill. We shall nevertheless do our best to carry on in her spirit.

Sincerely
Tom Eidesen

Sendt fra min iPad

Den 30. aug. 2015 kl. 18.09 skrev torillsannes@gmail.com:

Plaats reactie