Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
-
Niels83
- Donateur (3x)

Re: Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
Ziet er tof uit, maar wanneer mag je hier komen? Is mijn 900 classic al classic genoeg?
Of moeten er blauwe kentekenplaten pronken op de automobiel?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
http://oldtimerblog.nl/oldtimerdag-alph ... anongeluk/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
WIS
- Geregistreerd lid
@martinphili
Dat had ik inmiddels ook begrepen.
Mijn vraag ging over de voorgestelde georganiseerde deelname
En die is dus nog niet beantwoord
Dat had ik inmiddels ook begrepen.
Mijn vraag ging over de voorgestelde georganiseerde deelname
En die is dus nog niet beantwoord
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Heren, mijn oprechte excuses.. Door persoonlijke omstandigheden ben ik enige tijd met andere zaken bezig geweest. Als er nog belangstelling is, wil ik mijn best doen de deelname volgende week alsnog door te laten gaan. Ik zal de organisatie alvast contacten.
Groet, Denis-Jan
Groet, Denis-Jan
-
WIS
- Geregistreerd lid
Helaas, zat in het buitenland (hebben ze ook internet, maar met ander dingen bezig) en heb ondertussen voor 12 september andere afspraken gemaakt waardoor ik niet naar Alphen kan komen. 
-
N207
- Donateur

Ben vanmiddag even naar de Oldtimerdag in Alphen a/d Rijn geweest.
Verschillende "in minder excellente staat" verkerende auto's gezien. Veel Amerikaans spul en een leuke verzameling oude legervoertuigen (compleet met een groep heren in even oude soldatenuniformen
).
Hoogtepunten voor mij waren de prachtige verzameling DAF's en een Borgward Isabella. Helaas niet in concoursstaat, maar wat een lijnen!
Heel wat beter dan dat gedrocht dat binnenkort geïntroduceerd wordt. (http://www.autoweek.nl/nieuws/34227/off ... f-met-bx-7" onclick="window.open(this.href);return false;).
Er stond maar één SAAB, een 96 uit 1979. Als ik het goed heb in orchideewit. Ik ben er meerdere keren langsgelopen maar er stond niemand bij. Iemand van het forum?

Verschillende "in minder excellente staat" verkerende auto's gezien. Veel Amerikaans spul en een leuke verzameling oude legervoertuigen (compleet met een groep heren in even oude soldatenuniformen
Hoogtepunten voor mij waren de prachtige verzameling DAF's en een Borgward Isabella. Helaas niet in concoursstaat, maar wat een lijnen!
Heel wat beter dan dat gedrocht dat binnenkort geïntroduceerd wordt. (http://www.autoweek.nl/nieuws/34227/off ... f-met-bx-7" onclick="window.open(this.href);return false;).
Er stond maar één SAAB, een 96 uit 1979. Als ik het goed heb in orchideewit. Ik ben er meerdere keren langsgelopen maar er stond niemand bij. Iemand van het forum?

-
ExTaxi
- Geregistreerd lid
HIer de foto's : http://autopics.nl/index.php?p=gallery& ... Aadr15&x=1" onclick="window.open(this.href);return false;

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Die lijkt mij marmerwit, de mooiste kleur voor een 96 
-
windekind
- Donateur

Ik ben er ook langsgelopen, het is tenslotte mijn woonplaats.
Ik ben niet zo bekend met de kleuren van de 96 maar de omschrijving marmerwit lijkt mij op zijn plaats, een groenig wit.
Mooie auto, in veel betere staat dan de gemiddelde tentoongestelde Amerikaan. De Dafjes zien er goed uit, net als de Fiatjes 500. Maar ja, die staan er elk jaar. Net als de eeuwige MG-tjes. Er stond trouwens ook een prachtige Volvo Amazone, eigenlijk veel te mooi gerestaureerd. Ik zie liever een oldtimer met wat gebruiksporen. Tenslotte slijten wij toch ook? Net zo erg als hoe sommige dames zich opkalefateren door haren te verven, verkeerde kleren enz, dan lopen de rillingen over mijn rug. Dan is een autootje wat er stond, een Fiat 850, met plasjes olie onder het blok, in mijn ogen een topper!
Jammer dat de Saabrijder niet te spotten viel!
Ik ben niet zo bekend met de kleuren van de 96 maar de omschrijving marmerwit lijkt mij op zijn plaats, een groenig wit.
Mooie auto, in veel betere staat dan de gemiddelde tentoongestelde Amerikaan. De Dafjes zien er goed uit, net als de Fiatjes 500. Maar ja, die staan er elk jaar. Net als de eeuwige MG-tjes. Er stond trouwens ook een prachtige Volvo Amazone, eigenlijk veel te mooi gerestaureerd. Ik zie liever een oldtimer met wat gebruiksporen. Tenslotte slijten wij toch ook? Net zo erg als hoe sommige dames zich opkalefateren door haren te verven, verkeerde kleren enz, dan lopen de rillingen over mijn rug. Dan is een autootje wat er stond, een Fiat 850, met plasjes olie onder het blok, in mijn ogen een topper!
Jammer dat de Saabrijder niet te spotten viel!
-
N207
- Donateur

Ja, marmerwit, geen orchidee. Bedankt voor de correctie.
De 96 zag er inderdaad goed uit.
Overigens zag ik bij het teruglopen naar mijn auto nog een VW Passat van de eerste generatie in de Ruisdaelstraat staan. Dat is toch ook erg leuk. Ben benieuwd of die niet meer bij het oldtimer-gebeuren kon, of dat de eigenaar daar woont.
De 96 zag er inderdaad goed uit.
Overigens zag ik bij het teruglopen naar mijn auto nog een VW Passat van de eerste generatie in de Ruisdaelstraat staan. Dat is toch ook erg leuk. Ben benieuwd of die niet meer bij het oldtimer-gebeuren kon, of dat de eigenaar daar woont.