Saab bijeenkomst Spanje
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Saab bijeenkomst Spanje
Als er nog mensen van plan zijn naar Spanje te gaan eind september; er is een SAAB bijeenkomst het weekeind van 29/9 - 1/10 in Navacerrada (prov. Madrid). Dit dorpje ligt in de bergen van de Sierra de Guadarrama, heel mooie omgeving. Voor details en reserveringen zie hier.
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Saab bijeenkomst Spanje
Hey 72sonett-III, niet dat ik van plan was om daarvoor naar Spanje te rijden, maar aangezien je die links gaf, was het wel een leuke gelegenheid voor moi om ook eens op het Spaanse SAABforum rond te snuffelen, me aan te melden, en mijn oude stokpaardje over de zij-achteruitrijlichten in de 9000 daar eens aan te snijden72sonett-III schreef:Als er nog mensen van plan zijn naar Spanje te gaan eind september; er is een SAAB bijeenkomst het weekeind van 29/9 - 1/10 in Navacerrada (prov. Madrid). Dit dorpje ligt in de bergen van de Sierra de Guadarrama, heel mooie omgeving. Voor details en reserveringen zie hier.
Je bent overigens beroemd daar, zie onder
cresslime schreef:Supongo que conoceras al socio holandés de nuestro club: Martin Hilvers (72sonett) de Groningen.... una enciclopedia saab. Saludos y bienvenido.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Er is voor 11/11 ook iets georganiseerd, bij Girona, zienelfrikandel schreef:Hey Sonnet, niet dat ik van plan was om daarvoor naar Spanje te rijden,...
viewtopic.php?t=17246
en http://www.clubsaabespana.com/secciones ... hp?t=10712
Je bent overigens beroemd daar...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?72sonett-III schreef: Er is voor 11/11 ook iets georganiseerd, bij Girona, zie
viewtopic.php?t=17246
en http://www.clubsaabespana.com/secciones ... hp?t=10712
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Natuurlijk!!nelfrikandel schreef:Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?
Nee, ik vlieg (is goedkoper dan rijden), in november ben ik daar toevallig, zie hier. De 900i is er al veel langer.
Maar jij woont toch in Tilburg? Je kunt met Ryanair 'voor niks' van Eindhoven naar Girona vliegen voor een weekeindje...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Klopt, Ryanair ga ik in het voorjaar eens proberen, rond de paasvakantie.72sonett-III schreef:Natuurlijk!!nelfrikandel schreef:Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?
Nee, ik vlieg (is goedkoper dan rijden), in november ben ik daar toevallig, zie hier. De 900i is er al veel langer.
Maar jij woont toch in Tilburg? Je kunt met Ryanair 'voor niks' van Eindhoven naar Girona vliegen voor een weekeindje...
Goedkoop parkeren op Eindhoven Airport, en dan naar Spanje. Mocht er die weken een meeting zijn hoor ik het graag van je