Saab bijeenkomst Spanje

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
72sonett-III
Geregistreerd lid

Saab bijeenkomst Spanje

Bericht door 72sonett-III » do 17 aug, 2006 21:13

Als er nog mensen van plan zijn naar Spanje te gaan eind september; er is een SAAB bijeenkomst het weekeind van 29/9 - 1/10 in Navacerrada (prov. Madrid). Dit dorpje ligt in de bergen van de Sierra de Guadarrama, heel mooie omgeving. Voor details en reserveringen zie hier.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Saab bijeenkomst Spanje

Bericht door 72sonett-III » zo 01 okt, 2006 23:47

72sonett-III schreef:Als er nog mensen van plan zijn naar Spanje te gaan eind september...
filmpje (met groene Sonett III)
foto
foto
foto
foto

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » ma 02 okt, 2006 9:48

Leuk hoor!
Wat zitten er trouwens "Ben-Hur"-achtige naafdoppen op die Sonett.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 22 okt, 2006 15:12

72sonett-III schreef:Als er nog mensen van plan zijn naar Spanje te gaan eind september; er is een SAAB bijeenkomst het weekeind van 29/9 - 1/10 in Navacerrada (prov. Madrid). Dit dorpje ligt in de bergen van de Sierra de Guadarrama, heel mooie omgeving. Voor details en reserveringen zie hier.
Hey 72sonett-III, niet dat ik van plan was om daarvoor naar Spanje te rijden, maar aangezien je die links gaf, was het wel een leuke gelegenheid voor moi om ook eens op het Spaanse SAABforum rond te snuffelen, me aan te melden, en mijn oude stokpaardje over de zij-achteruitrijlichten in de 9000 daar eens aan te snijden :P

Je bent overigens beroemd daar, zie onder 8)
cresslime schreef:Supongo que conoceras al socio holandés de nuestro club: Martin Hilvers (72sonett) de Groningen.... una enciclopedia saab. Saludos y bienvenido.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 22 okt, 2006 15:21

nelfrikandel schreef:Hey Sonnet, niet dat ik van plan was om daarvoor naar Spanje te rijden,...
Er is voor 11/11 ook iets georganiseerd, bij Girona, zie
viewtopic.php?t=17246
en http://www.clubsaabespana.com/secciones ... hp?t=10712
Je bent overigens beroemd daar...
:oops: "In het land der blinden...." (wat betreft de 95/96 e.d.). Op het 9000 deel van het forum kom ik zelden.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 22 okt, 2006 15:57

72sonett-III schreef: Er is voor 11/11 ook iets georganiseerd, bij Girona, zie
viewtopic.php?t=17246
en http://www.clubsaabespana.com/secciones ... hp?t=10712
Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 22 okt, 2006 16:10

nelfrikandel schreef:Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?
Natuurlijk!! :D

Nee, ik vlieg (is goedkoper dan rijden), in november ben ik daar toevallig, zie hier. De 900i is er al veel langer.

Maar jij woont toch in Tilburg? Je kunt met Ryanair 'voor niks' van Eindhoven naar Girona vliegen voor een weekeindje...

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 22 okt, 2006 23:01

72sonett-III schreef:
nelfrikandel schreef:Maar ff serieus: Rij jij naar spanje op en neer voor een saabmeeting daar?
Natuurlijk!! :D

Nee, ik vlieg (is goedkoper dan rijden), in november ben ik daar toevallig, zie hier. De 900i is er al veel langer.

Maar jij woont toch in Tilburg? Je kunt met Ryanair 'voor niks' van Eindhoven naar Girona vliegen voor een weekeindje...
Klopt, Ryanair ga ik in het voorjaar eens proberen, rond de paasvakantie.
Goedkoop parkeren op Eindhoven Airport, en dan naar Spanje. Mocht er die weken een meeting zijn hoor ik het graag van je 8) 8) 8)

Plaats reactie