Ik vond hem zelf wel grappig zo na de happening;)
IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Gevoel voor humor en of wat de een leuk vindt, de ander ook leuk vindt, daar kun je over twisten en agree to disagree.
Om de organisatie van IntSaab, die een geweldige prestatie hebben geleverd (ondanks al dat typisch Nederlandse azijnpissen), deze trap na te geven, tja, dat vind ik toch wel erg ongepast. (Tenzij jezelf al eens succesvol een evenement hebt georganiseerd met honderden nationale en internationale gasten en een begroting van > € 100.000, natuurlijk)
Om de organisatie van IntSaab, die een geweldige prestatie hebben geleverd (ondanks al dat typisch Nederlandse azijnpissen), deze trap na te geven, tja, dat vind ik toch wel erg ongepast. (Tenzij jezelf al eens succesvol een evenement hebt georganiseerd met honderden nationale en internationale gasten en een begroting van > € 100.000, natuurlijk)
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Jeetje ook een trap na, en dat ik intsaab beledig met deze woorden.Joopyboy schreef: ↑zo 01 sep, 2019 20:30Gevoel voor humor en of wat de een leuk vindt, de ander ook leuk vindt, daar kun je over twisten en agree to disagree.
Sorry als ik iemand hier verdriet mee heb gedaan.
Dat is natuurlijk nooit de bedoeling.