Zondag 15 dec is er een kerstmarkt in Voorst en tevens een Saab aangelegenheid om wat mensen te ontmoeten of wat onderdelen te zoeken/kopen.
In de middag hoop ik daar wat rond te snuffelen.
Zijn er nog meer leden die daar naar toe gaan?
GroetS,
Hans
Kerstmarkt Voorst
-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: Kerstmarkt Voorst
Ik woon er niet te ver bij vandaan (±15 min). Ben vorig jaar geweest. Viel me erg tegen. Ik ga dit jaar dus niet meer. Ik kan het wel verhullend opschrijven, maar ik zie dat je uit Noord-Holland moet komen. Da's wel een aardig eind...
Voorst is een leuk dorp en de kerstmarkt die gelijktijdig wordt gehouden is leuk. Eerlijk gezegd beleefde ik daar meer plezier aan.
Voorst is een leuk dorp en de kerstmarkt die gelijktijdig wordt gehouden is leuk. Eerlijk gezegd beleefde ik daar meer plezier aan.
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Dank, het is inderdaad een stukje. Deze ochtend ben ik in de expo in Houten voor een oldtimer motor/onderdelen beurs en vanuit daar is het nog een uurtje. Heb ik weer een leuke zondag gehad met misschien wat mazzel 

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Tja ligt eraan met welke doelstelling je er heen gaat.
Ik ben nu een aantal malen geweest en kwam oude bekenden tegen, maar evengoed een aantal nieuwe enthousiaster saab liefhebbers.
Ook nog even over de kerstmarkt gelopen ( voor een lekker broodje) en even de Saabjes van de bezoekers bekeken.
En dus was het weer een leuke zondag.
Entree en parkeren is gratis, Thom heeft normaal gesproken een lekker bakje koffie , maar let wel op de snelheidscontrole (s) op de toegangswegen
Ik ben nu een aantal malen geweest en kwam oude bekenden tegen, maar evengoed een aantal nieuwe enthousiaster saab liefhebbers.
Ook nog even over de kerstmarkt gelopen ( voor een lekker broodje) en even de Saabjes van de bezoekers bekeken.
En dus was het weer een leuke zondag.
Entree en parkeren is gratis, Thom heeft normaal gesproken een lekker bakje koffie , maar let wel op de snelheidscontrole (s) op de toegangswegen
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Was gezellig en inderdaad weer wat bekende en nu nieuwe bekende gezien en gesproken.
Oldtimer motorbeurs ook de spullen van mijn gading gevonden dus een goede zondag. Toch ook weer ruim 300 km’s met la dame noir gereden en dat beviel prima!
GroetS,
Hans
Oldtimer motorbeurs ook de spullen van mijn gading gevonden dus een goede zondag. Toch ook weer ruim 300 km’s met la dame noir gereden en dat beviel prima!
GroetS,
Hans