Uitvaart medeforummer
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Uitvaart medeforummer
stijlvol
ook de details van die vlaggen
mooi Saab-collegiaal gedaan.
ook de details van die vlaggen
mooi Saab-collegiaal gedaan.
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
Funky momentje... ik was al langer van plan om het waarschuwingslampje voor een open portier te vervangen in het dashboard. Was kapot en irriteerde me maar zo geen zin in die klus. Lang uitgesteld en vandaag dan toch maar gepland.....ik stap in...draai het contact en .....dat lampje doet het gewoon weer! ....Heerlijk he, toeval...Dominique montfort schreef: ↑do 04 sep, 2025 9:10.....ik ken je niet persoonlijk maar zal steeds aan je denken als ik in de toekomst aan de saabjes werk en dingetjes gewoon lekker even wel lukken! Dat boutje breekt toch net niet...die raamlijst gaat er wél heel vanaf...de blacksludge valt eigenlijk heel erg mee...dat soort momentjes. Dat zal jij wel zijn dan...Bedankt alvast....
Het ga je goed!
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Ik kreeg gisteren het trieste bericht dat onze stadsgenoot en collega Wim Timmer van Saabspecials uit Meppel onverwachts is overleden. Heel veel strekte voor de nabestaanden en medewerkers!
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Dat is een erg droevig bericht, veel bij Wim geweest.
Heb er 26 jaar geleden onze eerste Saab gekocht en hij heeft mijn 90 weer in de benen gebracht.
Daar schrik ik echt van.
Heb er 26 jaar geleden onze eerste Saab gekocht en hij heeft mijn 90 weer in de benen gebracht.
Daar schrik ik echt van.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

OCR was evenoud als mijn broer: 58 pas. Veel te jong ... Sterkte iedereen.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Ik heb mijn auto in 2023 bij Wim Timmer gekocht. Daarna eigenlijk niet meer bij Saab Specials geweest. Ik denk dat zijn dochter de zaak voortzet.
De nabestaanden veel sterkte gewenst!
De nabestaanden veel sterkte gewenst!
-
johnc
- Geregistreerd lid
Samen met OFR nog de SCN Limburgrit en de Brabantrit mogen rijden,
Was toffe saabmaat
R.I.P
Was toffe saabmaat
R.I.P
-
odin1899
- Donateur

Rust in vrede, Funky.
Het is lang geleden dat ik Funky heb gezien; droevig om te horen dat een Saab kameraad veel te vroeg is gestorven.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Funky heeft mij destijds spontaan wegwijs gemaakt in het V4 gebeuren toen hij hoorde dat ik er een had.
Niets was hem te veel om informatie te delen usb- sticks stuurde hij me op,
ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon nam hij alle moeite,
helaas heb ik hem maar een keer mogen ontmoeten bij Jota tijdens een uitzetting over de V4.
Funky bedankt, rust in vrede!
Niets was hem te veel om informatie te delen usb- sticks stuurde hij me op,
ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon nam hij alle moeite,
helaas heb ik hem maar een keer mogen ontmoeten bij Jota tijdens een uitzetting over de V4.
Funky bedankt, rust in vrede!