SccS 28/06 Cabriorit de "(Pr)acht van B(NL)oxtel"

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » ma 29 jun, 2009 9:35

erg prettige dag gehad , organisatie & ontvangst bij bnl was super .

@g-ice ; sorry misgelopen dus , de gezichten moet ik nog leren herkennen hè :wink:

@tcse ; prettige (korte) kennismaking . :D

Een kleine impressie :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 29 jun, 2009 9:47

patje007 schreef:@g-ice ; sorry misgelopen dus , de gezichten moet ik nog leren herkennen hè :wink:

Afbeelding
Die middelste, zonder lichten aan, dat was ik...
We waren het nog niet helemaal over de velgen eens. Ik vind ze wel cool, maar mijn bijrijder (geen Saabie) vond je oude velgen (1 belg voor je :wink: ) mooier.

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » ma 29 jun, 2009 10:00

G-ice schreef:
patje007 schreef: Die middelste, zonder lichten aan, dat was ik...
We waren het nog niet helemaal over de velgen eens. Ik vind ze wel cool, maar mijn bijrijder (geen Saabie) vond je oude velgen (1 belg voor je :wink: ) mooier.
Volgende keer lopen we elkaar zeker wel tegen het lijf :wink:

De Hirsch zijn natuurlijk persoonlijke smaak , ik vindt ze erg dik icm de verlaging , ze zijn natuurlijk wat opvallender dan de (discretere) BBS ... 8)

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » ma 29 jun, 2009 19:08

Hallo mederijders, wij hebben voor het eerst meegereden met een tourtocht en hebben er een zeer leuke ervaring aan overgehouden. De organisatie had de zaken goed voor elkaar en de ontvangst en verzorging bij BNL was super. Bedankt Kees, en je team uiteraard.

Jammer dat ik een aantal medeforummers niet gesproken heb, of toch wel maar dan onbewust van de naam.

Al met al een hele leuke dag, prima weer en veel enthousiaste mensen ontmoet.

Jammer van je schade Gijs, ik hoop dat het positief opgelost gaat worden.

TCSE wellicht met de volgende BBQ wel een praatje. Bedankt voor je snel geplaatste foto's.

Helaas heb ik onze Belgische vrinden niet gesproken, volgende rit in Belgie :lol:
Wij zijn daar zo (15km) dus dat is geen punt.

tot een volgende keer,groet

Sabriolet 8)

hymn
Geregistreerd lid

Bericht door hymn » ma 29 jun, 2009 21:47

Sabriolet schreef: Helaas heb ik onze Belgische vrinden niet gesproken, volgende rit in Belgie :lol:
Wij zijn daar zo (15km) dus dat is geen punt.

Sabriolet 8)
Dat moet te regelen zijn :wink:

Het leuke aan zo'n dagen is dat je gezichten kan plakken aan de nicknames en de auto :lol:

Het was een zéér aangename dag en een pluim voor BNL Cars voor de nette ontvangst!

De foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hymn
Geregistreerd lid

Bericht door hymn » ma 29 jun, 2009 21:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding