Nurburgring... March 2004 the photos..
-
EricB
- Geregistreerd lid
Re: Nurburgring... March 2004 the photos..
Injectie, can you find out from Dex if he got anymore photos of us? I know the lense was pointed my way a few times. And I know for sure it was while I was still on the Mini's tail. Thanks.
-
Manic
- Lid van verdienste
Thanks, ja heb er nog een paar, maar die zijn niet zo geweldig geworden, te veel beweging voor mijn camera(instelling) op dat moment, ik zal tzt nog even kijken of ik er nog een paar redelijke bij kan krijgen, deze had ik even snel online gezet.Injectie schreef:Moie foto's Dennis.
Maarre liet jij er in de auto niet nog meer zien. Ik mis er nog enkele.
Greetz,
Dennis
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Mooie foto's Bram! Alleen een beetje vreemde belichting... wellicht een instelling niet helemaal goed gehad? Of heb je zo'n toestel waar je niets aan kan instellen.
Tipje voor als je wel iets kan instellen: Je diafragma wat verder open.... krijg je ze wat minder flets.
Of komt het van het inscannen?
Verder goeie foto's hoor Bram
Greetz,
Dennis
Tipje voor als je wel iets kan instellen: Je diafragma wat verder open.... krijg je ze wat minder flets.
Of komt het van het inscannen?
Verder goeie foto's hoor Bram
Greetz,
Dennis
-
dirk
- Geregistreerd lid
Ik moet mijn vader ook eens vragen of hij met mij over de Ring wil faahren. Lijkt me wel mooi 
-
bram
- Geregistreerd lid
komt denk ik door het inscannen. Ik zal de volgende keer een beter toestel meenemen maar dan moet jij me het even uitleggen dennis. Kijken we er dan wat betere foto's uitkomen.

-
Manic
- Lid van verdienste
Ze zijn zeker niet slecht en met een 'simpel' toestel moet een ieder in principe ook in staat om prima foto's te maken. Maar een enkele simpele instelling vergeten terug te zetten kan vervelend zijn.
Leek me inderdaad al wel van het inscannen, vaak wordt dit er niet mooier op, of je moet ze er wel heel strak onder leggen en/of over een heel goeie scanner beschikken, ook dat zal ongetwijfeld schelen.
Maarre... de compositie van de foto's is wel heel erg goed, en dat maakt het weer helemaal goed.
Greetz,
Dennis
Ps, sorry voor dit:
Leek me inderdaad al wel van het inscannen, vaak wordt dit er niet mooier op, of je moet ze er wel heel strak onder leggen en/of over een heel goeie scanner beschikken, ook dat zal ongetwijfeld schelen.
Maarre... de compositie van de foto's is wel heel erg goed, en dat maakt het weer helemaal goed.
Greetz,
Dennis
Ps, sorry voor dit: