Op maandag 24 mei is er weer de 11 stedentocht.
De tocht is +/- 240 km lang en brengt je op de mooiste plekjes rond de friese steden.
Wij rijden al een aantal jaren met 2 Saabs de tocht mee.
Misschien is het leuk om dit met nog meer Saabs te doen.
De kosten per auto zijn € 12,=
Ik heb nog 3 inschrijfkaarten liggen.
Als er vragen zijn dan hoor ik het wel.
Groet Syb Saab