75ste Elfsteden tocht 24 mei 2010

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
syb Rozendal
Geregistreerd lid

75ste Elfsteden tocht 24 mei 2010

Bericht door syb Rozendal » wo 10 mar, 2010 10:48

Op maandag 24 mei is er weer de 11 stedentocht.
De tocht is +/- 240 km lang en brengt je op de mooiste plekjes rond de friese steden.
Wij rijden al een aantal jaren met 2 Saabs de tocht mee.
Misschien is het leuk om dit met nog meer Saabs te doen.
De kosten per auto zijn € 12,=
Ik heb nog 3 inschrijfkaarten liggen.
Als er vragen zijn dan hoor ik het wel.

Groet Syb Saab

Gebruikersavatar
Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » wo 10 mar, 2010 22:41


Plaats reactie