Kofferbakverkoop SAAB museum Overschild 28-8

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Azul
Geregistreerd lid

Re: Kofferbakverkoop SAAB museum Overschild 28-8

Bericht door Azul » zo 29 aug, 2010 15:55

Gezellige bijeenkomst. Veel mensen gezien van het forum. Wat ziet dat museum er toch goed uit!

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » zo 29 aug, 2010 20:29

Weinig kofferbakverkopers gezien, maar verder wel gezellig...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

baas99.9000
Oudlid

Bericht door baas99.9000 » zo 29 aug, 2010 20:54

Leuk om een paar foto´s te zien.
Misschien groeit deze kofferbak verkoop wel uit op iets groots :wink:

Van der Laan
Geregistreerd lid

Bericht door Van der Laan » wo 01 sep, 2010 15:47

Goedemiddag,

Allereerst mijn verontschuldigingen voor het feit dat ik helemaal vergeten ben om vrijdagmiddag hier nog een stukje te posten. We vonden het zelf een zeer geslaagde dag, afgezien van het feit dat de verkopers vrijdagmiddag al afgebeld hadden vanwege de slechte weersvoorspelling. Er zijn ruim honderd SAAB enthoushiasten geweest op deze dag en dat was meer dan waar we op gerekend hadden.

We hebben zelf onze stand vrijdagavond naar binnen verplaatst waar we deze eerst buiten wouden hebben. De verkoper met miniatuurs hadden we binnen een plek gegeven. Dit alles omdat ook wij slecht weer hadden verwacht op de zaterdag. Andere onderdelenverkopers hadden zoals ik hierboven al schreef afgebeld.

Voor het komende jaar willen we hetzelfde weer doen. De dag zal wederom tegen het einde van de maand augustus worden gehouden. We willen dan proberen om met slecht weer stands overdekt te krijgen of eventueel binnen. Hier gaan we over nadenken. We willen graag iedereen bedanken voor alle leuke reacties en de, wat ons betreft, zeer geslaagde dag.

Erwin van der Laan

Plaats reactie