SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
gudmundje
- Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
De boot hoort er gewoon bij. 's avonds in Kiel op het bootje en 's morgens om 9u uitgerust toekomen in Göteborg.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik heb zojuist voor Christiaan94 en mij de boot Frederikshavn - Göteborg geboekt.
Heb er zin an!
Heb er zin an!
-
Christiaan94
- Donateur

Nog even de 96 afbeunen en gaaaaaaaaan!
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Ik neem de boot van Rostock--Trelleborg zondag 31 mei 22.45 uur en kom dan maandag ochtend 6.15 uur aan.
Heb dan ruim de tijd om in de week naar [met omzwervingen] Trollhattan te rijden .
Heerlijk door Zweden toeren.
Heb dan ruim de tijd om in de week naar [met omzwervingen] Trollhattan te rijden .
Heerlijk door Zweden toeren.
-
DeHerf
- Geregistreerd lid
Vraagje voor de Saan festival, moet je je ergens inschrijven om deel te nemen???
-
sb129h
- Donateur (2x)

Volgens mij kun je daar ter plekke (Saabmuseum) voor een klein bedrag een programmaboekje krijgen + een gadget en een sticker of iets. Een aandenken-achtig-iets. Vorige keer was dat een sleutelhanger in Saab Sport style (thema toen) met je festivaldeelnemerspasje eraan. En vorige edities werd er op zaterdagavond een diner in het Folkets Park (naast de gemeente-camping) gehouden, waarvoor je je ook op moet geven (+ de nodige pengar mag doneren).
Kan dit jaar zomaar anders zijn by the way.
Maar iedereen mag naar het festival komen, in hoeverre je meedoet aan de activiteiten ligt helemaal aan jou. De websites goed in de gaten houden en waar nodig op tijd opgeven, want het aantal plaatsen is in de regel beperkt.
Kan dit jaar zomaar anders zijn by the way.
Maar iedereen mag naar het festival komen, in hoeverre je meedoet aan de activiteiten ligt helemaal aan jou. De websites goed in de gaten houden en waar nodig op tijd opgeven, want het aantal plaatsen is in de regel beperkt.
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Kun je overigens met Euris terecht in Zweden??
Iemand een idee hierover of misschien ervaringen mee?
Iemand een idee hierover of misschien ervaringen mee?
-
Trädetbor
- Geregistreerd lid
In zweden hebben ze de zweedse kroon. Gewoon geen contant geld meenemen maar uit de muur halen. Meeste pinautomaten accepteren nederlandse pasjes. Voor 1 euro krijg je op dit moment ongeveer 9,30 SEK.
-
gudmundje
- Donateur

gewoon pinnen en dan krijg je dit, echt geld 

-
egberts
- Donateur (7x)

de boot is geboekt...op de woensdag van Kiel naar Göthenburg.....op zondag hetzelfde tochtje weer terug...
-
joep97
- Donateur

Ik kan ook voor het eerst naar de heilige Saabstad!
Ik ben dan net klaar met het eerste tijdvak van m'n examens en ik mag (mee)-rijden met Michel. Wordt hoe dan ook een geweldige ervaring. Zin in!
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Ik kom zaterdag 6 juni even een dagje langs met m'n vader en vermoedelijk een vriend van hem, lijkt me geweldig om eens te zien. Is er weleens iemand met de trein van Goteborg naar Trollhattan gegaan en is dat een beetje te doen?