Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X erbij

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ofr
In memoriam †

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door ofr » di 06 mei, 2014 22:31

ofr schreef:heren

het ziet er naar uit dat ik jammer genoeg niet kan komen.
mn zoon heeft zich geplaatst voor de nacompetitie en daar is 10/5 de eerste wedstrijd uit in...... Vlissingen
aangezien ik meestal één van de chauffeurs ben, verwacht ik ook nu weer dat ik mag rijden :(
vindt het wel heeeeeel jammer, gaat een mooie dag worden.

hou jullie op de hoogte......
wedstrijd is verander, wordt goirle, 13:15 spelen
ik zal er zeker zijn om 11:00 uur, maar rij dan niet mee met de tocht
kan ik toch aan beide evenementen mee doen......

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » di 06 mei, 2014 22:41

Top, tot zaterdag

Gebruikersavatar
Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Descendent » di 06 mei, 2014 23:33

Misschien kom ik ff buurten... Altijd gezel.

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » wo 07 mei, 2014 18:17

Net de weersverwachting gehoord en dat stemt mij positief, duimen dan maar dat het zo blijft. :D

Gebruikersavatar
Herr.ik.
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Herr.ik. » wo 07 mei, 2014 20:57

Leuk initiatief!

Ik kom ook met de 9-3 estate! Te herkennen aan het *te koop* papiertje op het raam ;-(+
En we komen met zn 2én!

Doortje33
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Doortje33 » wo 07 mei, 2014 23:02

Ik neem, als leek op dit forum, maar even aan dat deze rit voor Saabs uit alle bouwjaren geldt? Ik kom graag met mijn 30 jaar oude 900i naar de verzamelplaats. Heb nu nog geen bijrijder kunnen vinden, maar ga nog even op zoek. Mocht ik die niet vinden dan zou ik het wel leuk vinden om bij iemand (voorkeur voor een cabriolet :D ) in de auto te stappen en samen de toer te rijden, dat is wel zo gezellig!

Is er ook iemand aanwezig die mijn Saab 'op waarde kan schatten' ? Hij gaat binnenkort de verkoop in, maar ik heb geen flauw idee hoeveel ik ervoor kan vragen.

Groet, Dorien

Gebruikersavatar
luk
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door luk » wo 07 mei, 2014 23:05

Zeker Dorien! Jij en je 900 zijn zeer welkom!
(Er komen meerdere modellen hoor, niet alleen maar 9-3SSjes!)

En welkom trouwens! Zie dat je net 'Binnen' bent!!

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » wo 07 mei, 2014 23:13

ninnen
:shock: :shock: :D

Doortje33 ik zet je op de lijst. Hoppa op naar de 40.

Gebruikersavatar
luk
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door luk » wo 07 mei, 2014 23:18

Doortje33 schreef:Ik neem, als leek op dit forum, maar even aan dat deze rit voor Saabs uit alle bouwjaren geldt? Ik kom graag met mijn 30 jaar oude 900i naar de verzamelplaats. Heb nu nog geen bijrijder kunnen vinden, maar ga nog even op zoek. Mocht ik die niet vinden dan zou ik het wel leuk vinden om bij iemand (voorkeur voor een cabriolet :D ) in de auto te stappen en samen de toer te rijden, dat is wel zo gezellig!

Is er ook iemand aanwezig die mijn Saab 'op waarde kan schatten' ? Hij gaat binnenkort de verkoop in, maar ik heb geen flauw idee hoeveel ik ervoor kan vragen.

Groet, Dorien
Sorry Postma, ik denk toch dat ik Dorien meeneem in mijn cabrio... 8) 8) 8) :lol:

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » wo 07 mei, 2014 23:29

Hallo, er komen nog meer cabrio's hoor. :AR15: :fasttalk:

Krijg net een pb, dat Mark no. 28 op de lijst door omstandigheden afgezegd heeft.

Gebruikersavatar
jakkoo
Donateur
Donateur

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door jakkoo » do 08 mei, 2014 0:14

Hij gaat binnenkort de verkoop in,
En dan Doortje? Iets jongers?

Gebruikersavatar
levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door levensnevel » do 08 mei, 2014 4:19

Welkom Dorien,

don't worrie.
Wanneer je naar het lijstje deelnemers kijkt dan zie je dat ongeveer de helft in z'n uppie komt.
Dus veel van de deelnemers aan de toerrit zullen geen bijrijder hebben.
Keus te over voor je :)
Mocht, desondanks, je keus er niet bijzitten kan je er natuurlijk ook voor kiezen om met je 900i gewoon, als 'zwaan kleef aan', in de stoet Saabs mee te :O:

Gebruikersavatar
Jopper
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Jopper » do 08 mei, 2014 6:32

Ook van de partij!
In ieder geval de meeting...

Welke Saab... Nog niet gekozen :D

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door postma » do 08 mei, 2014 7:35

Zou met de cabrio komen, maak je ook nog kans. :D

Ik zet je erbij.

Gebruikersavatar
Jopper
Geregistreerd lid

Re: Meeting 10 mei 2014 AC DE Meern "UPDATE" met een 9-4X e

Bericht door Jopper » do 08 mei, 2014 8:06

Haha! Idd...
En laat ik mn vriendin thuis :)

Thanx!

Plaats reactie