wedstrijd is verander, wordt goirle, 13:15 spelenofr schreef:heren
het ziet er naar uit dat ik jammer genoeg niet kan komen.
mn zoon heeft zich geplaatst voor de nacompetitie en daar is 10/5 de eerste wedstrijd uit in...... Vlissingen
aangezien ik meestal één van de chauffeurs ben, verwacht ik ook nu weer dat ik mag rijden![]()
vindt het wel heeeeeel jammer, gaat een mooie dag worden.
hou jullie op de hoogte......
ik zal er zeker zijn om 11:00 uur, maar rij dan niet mee met de tocht
kan ik toch aan beide evenementen mee doen......



