SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
maikel2.0t
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door maikel2.0t » di 28 apr, 2015 0:05

[]

Probeer een saab te huren daar haha ;)

Gebruikersavatar
jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door jeroen701125 » di 28 apr, 2015 7:51

Zat er eerder aan te denken om een goedkope 99/90/900 op Blocket te kopen en daarmee naar THN te rijden, kost me waarschijnlijk minder dan een treinkaartje of huurauto :-)

Gebruikersavatar
sev
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door sev » di 28 apr, 2015 16:24

Ik ben er ook bij! Zit op een camping in de buurt van Gothenburg en ga sowieso zaterdag naar het festival. Op de heenreis met de boot van Kiel naar Gothenburg op 3 juni, en dan via de veerpont lekker terug rijden op maandag :)

Wellicht tot dan lui!

Gebruikersavatar
Fokko1
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Fokko1 » vr 01 mei, 2015 20:45

Ik overweeg de boot Kiel-Gothenborg van 4 juni (nachtboot) te nemen - wie nog meer? beerchug:

Gebruikersavatar
shearwater
In memoriam †

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door shearwater » vr 01 mei, 2015 20:52

Wij hebben die boot al geboekt.

Gebruikersavatar
Fokko1
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Fokko1 » vr 01 mei, 2015 21:04

[q]

beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug: beerchug:

Gebruikersavatar
shearwater
In memoriam †

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door shearwater » vr 01 mei, 2015 22:42

:bluethumb: :jumper1: :jumper1: :jumper1: :jumper1:

Koppelbaas
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Koppelbaas » za 02 mei, 2015 22:00

ZIe de pakketdienst topic: viewtopic.php?f=57&t=145725&p=1611356#p1611356
Forummer Trädetbor neemt velgen 4 velgen voor me mee naar het Saabfestival in Trollhatan. Wie neemt ze voor me mee naar NL?
Zijn vier schone ALU52 die ik graag onder mijn auto zou hebben. Maar die verstuur je niet zomaar even per post. Wie is er op het Saabfestival en heeft plek over voor 4 velgen op de terugweg?

Afbeelding

Gebruikersavatar
GertW
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door GertW » zo 10 mei, 2015 10:24

Vraagje aan de ervaren Festivalgangers: Is er voldoende parkeergelegenheid rondom het museum en andere festivalterreinen of kun je de auto beter bij het hotel laten staan?

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Jungleman » zo 10 mei, 2015 10:51

hangt er een beetje van af in welk hotel je zit.vanaf het busstation in het centrum naar het museum is een mooie wandeling langs het kanaal van ongeveer 1,5km. maar wil je daarna nog naar de fabriek dan moet je naar compleet de andere kant van de stad. of als je nog buiten de stad wil rondkijken, wat ook zeer de moeite waard is, kan ik me van 4 jaar geleden (shit, hee...zo lang al) herinneren, dan is het beter om de auto te pakken. het hangt dus een beetje van je dagprogramma af.


Afbeelding

rekening houdend met de drukte bij het museum, zou ik de benenwagen nemen.

Gebruikersavatar
GertW
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door GertW » zo 10 mei, 2015 11:13

Ik zit nog geen 2 km bij het museum vandaan. Dat is natuurlijk goed te lopen, maar het leek me nou juist wel leuk om tussen die vele andere Saabs te parkeren. Maar dan moet er natuurlijk wel een plekje zijn ...

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Raggare » zo 10 mei, 2015 11:24

Er is altijd wel een plekje te vinden is mijn ervaring.

Gebruikersavatar
Eddie
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Eddie » ma 11 mei, 2015 0:28

De vorige keer had ik geen enkele moeite om een plekje te vinden. er gaat altijd wel iemand weg.

Gebruikersavatar
Trädetbor
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Trädetbor » ma 11 mei, 2015 17:03

Voor zij die het programma nog niet kennen heb ik hier een linkje. ( http://www.trollhattan.com/evenemang/sa ... cial-2015/" onclick="window.open(this.href);return false; ) Op zaterdag is het festival niet in Trollhättan maar op de Kinnekulle Ring bij Götene. Is ongeveer een uurtje rijden vanaf Trollhättan schat ik. Liefhebbers van snelheid kunnen hun SAAB daar legaal de sporen geven. Is waarschijnlijk ook wel iets in Trollhättan te doen maar daarover staat dan weer niets in het programma.

Gebruikersavatar
Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Niels83 » wo 13 mei, 2015 16:22

belangrijk voor iemand die nog een hotelkamer zoekt:

Heren, door een afzegging heb ik nog een reservering voor een éénpersoonskamer in BEST WESTERN HOTEL TROLLHÄTTAN. Dus als je niet op de camping wilt, of je bent op zoek naar een hotelkamer en kunt die niet meer vinden, stuur mij een PB. Dan geef ik jou het reserveringsnummer en geef aan mijn contactpersoon bij het Best Western hotel aan dan de reservering een andere naam krijgt. Ik houd de kamer tot eind van de week vast, als er dan geen gegadigde is, cancel ik de reservering.

Plaats reactie