IntSaab 2 t/m 7 aug 2015 @ Noorwegen icm Trollhättan
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2 t/m 7 aug 2015 @ Noorwegen icm Trollhättan
In algemene zin heb ik de idee dat het niet storm loopt met de aanmeldingen.
Zag een week of twee geleden ergens een berichtje langskomen dat er 60 officiële inschrijvingen tot dan toe waren?
Heb er zelf geen kijk of dat op waarheid berust.
Zag een week of twee geleden ergens een berichtje langskomen dat er 60 officiële inschrijvingen tot dan toe waren?
Heb er zelf geen kijk of dat op waarheid berust.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Heb bericht gehad, op dit moment 89 auto's ingeschreven.
So far there are 89 cars registered, but there are still 3 weeks to go, so who knows where this will end....?
The participationlist will be announced some time after 6. of May.
Best regards
Anne
So far there are 89 cars registered, but there are still 3 weeks to go, so who knows where this will end....?
The participationlist will be announced some time after 6. of May.
Best regards
Anne
-
odin1899
- Donateur

Een tip voor wie nog een boot zoekt: Fjordline heeft momenteel een actie (tot 30 april) waarmee je goedkoop over het Skagerrak kunt. Ik was afgelopen zondag 100 NOK (13 EUR) kwijt voor mezelf en een auto op de route Hirtshals-Langesund. Ik weet niet of het ook voor hun ferries naar Stavanger/Bergen geldt, maar goedkoper dan dit kom je niet in Noorwegen met de auto.
-
Rakkers
- Geregistreerd lid
Goedemiddag,
Ik kan zelf helaas niet, maar heb nog wel iets in de aanbieding dat wellicht voor de bezoekers interessant kan zijn.
door omstandigheden ( verhuizing) kan ik komende zomer geen gebruik maken van mijn ticket met Stenaline (Kiel - Gotenborg - Kiel)
dit ticket voor 2 personen, auto en slaap hut staat nu voor vertrek op 18 Juli 2015 en retour op 30 Juli 2015.
omdat het hoog seizoen is, zijn deze tickets normaal rond de 400 euro, ik heb die van mij voor EUR 280 in de verkoop.
mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag !
Groet,
Ik kan zelf helaas niet, maar heb nog wel iets in de aanbieding dat wellicht voor de bezoekers interessant kan zijn.
door omstandigheden ( verhuizing) kan ik komende zomer geen gebruik maken van mijn ticket met Stenaline (Kiel - Gotenborg - Kiel)
dit ticket voor 2 personen, auto en slaap hut staat nu voor vertrek op 18 Juli 2015 en retour op 30 Juli 2015.
omdat het hoog seizoen is, zijn deze tickets normaal rond de 400 euro, ik heb die van mij voor EUR 280 in de verkoop.
mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag !
Groet,
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Dit event start echter op 2 augustus en loopt tot 7 augustus?
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Marcus en Manuela Bergfeldt uit het Zweedse Tranås nemen ook deel aan het IntSaab2015 evenement en zijn inmiddels aan hun "pre-tour" begonnen.
Ze delen hun bevindingen (zo goed als) dagelijks op Saabblog en daar (http://saabblog.net/category/intsaab2006/) zijn intussen de verslagen van de eerste drie dagen al te vinden

Ze delen hun bevindingen (zo goed als) dagelijks op Saabblog en daar (http://saabblog.net/category/intsaab2006/) zijn intussen de verslagen van de eerste drie dagen al te vinden

-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Ik zie er naar uit, met 138 equips gaan we zondag van start:
Country
N 35
S 18
NL 15
GB 14
B 9
DK 9
FIN 8
CH 7
D 7
F 4
LV 4
EST 3
PL 3
RUS 2
Country
N 35
S 18
NL 15
GB 14
B 9
DK 9
FIN 8
CH 7
D 7
F 4
LV 4
EST 3
PL 3
RUS 2
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Beter: http://saabblog.net/category/intsaab2006/Dtroll schreef:... dagelijks op Saabblog ... (http://saabblog.net/category/intsaab2006/) ...
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Het zijn er 140 geworden begreep ik ergens anders...
Wel veel NL-ers t.o.v. van onze oosterburen.
Wel veel NL-ers t.o.v. van onze oosterburen.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
eerder dit jaar was er natuurlijk al het SaabFestival in THN en ik kan me voorstellen dat 2x 'die kant op' binnen afzienbare tijd een behoorlijk gat slaat in vakantiebudgetten.
-
jozua
- Geregistreerd lid
Mee eens, en aangezien we THN gemist hebben, nemen we deze maar mee.
Morgenvroeg
Voor diegene die er ook zijn, Cu there.
Morgenvroeg
Voor diegene die er ook zijn, Cu there.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Klopt,
2 grote Saab evenementen was mij ook te veel en ook een keus gemaakt.
Aantal InsSaab deelnemers zal hierdoor ook minder zijn, plus dat de nieuwe insteek van een 6 daagse rondrit ook in de papieren loopt met overnachtingen en velen eigenaren met oudere saabs afhaken. (hoewel ik me hier niets van aangetrokken heb en even vrolijk met me TT ga).
Ik had trouwens meer zweden verwacht, maar zal ook met het Saab festival te maken hebben.
2 grote Saab evenementen was mij ook te veel en ook een keus gemaakt.
Aantal InsSaab deelnemers zal hierdoor ook minder zijn, plus dat de nieuwe insteek van een 6 daagse rondrit ook in de papieren loopt met overnachtingen en velen eigenaren met oudere saabs afhaken. (hoewel ik me hier niets van aangetrokken heb en even vrolijk met me TT ga).
Ik had trouwens meer zweden verwacht, maar zal ook met het Saab festival te maken hebben.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Zeker geen donder aan daar in Noorwegen, het oorverdovend stil in dit topic....
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Het is hier oorverdovend mooi, man
!
180 Saab's in allerlei kleuren en typen te bewonderen.
Had je niet mogen missen.
180 Saab's in allerlei kleuren en typen te bewonderen.
Had je niet mogen missen.
-
jozua
- Geregistreerd lid
Sluit me volledig bij Scancaep aan. Had dit niet willen missen.
En het is nog niet afgelopen
En het is nog niet afgelopen