Saabfestival 2013 Trollhättan, 31 mei t/m 2 juni
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Saabfestival 2013 Trollhättan
Wist niet dat je die cabins kunt reserveren.
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik ben in 2010 geweest , was een succes en errug gezellig .........
....... vraagt om herhaling .... 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Onderdelen (ver)kopen, mooie Saabs bekijken, (nieuwe) mensen ontmoeten, Saabmuseum bezoeken, andere festival activiteiten (vast wel een beauty contest ook), shoppen bij de oer IKEA en de Biltema, hamburgers eten bij Max, wildkamperen, genieten van de Zweedse natuur, etc etc.
-
bestway
- Donateur (2x)

Zoiets dus..... Bedankt Sapphire voor de uitleg. .... 
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Waar is dat
eigenlijk? Wat dus stukken dichterbij is?Intsaab
-
nacra 93
- Donateur

GB
http://www.saabclub.co.uk/index.php/int ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabclub.co.uk/index.php/int ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
johnb52
- Donateur (7x)

Coert Rijsdijk schreef:Onderdak is ook geregeld.
Coert
Lijkt wel op n hele luxe dixi-wc!
-
Coert Rijsdijk
- Geregistreerd lid
Deze trekkershutjes staan op de camping ten noorden van Trollhattan.
Ten zuiden van het museum is ook nog een camping.
Coert
Ten zuiden van het museum is ook nog een camping.
Coert
-
Michiel747
- Geregistreerd lid
Wat denken jullie, zouden we een touringcar vol kunnen krijgen met forummers? Een mannetje of 40, voor 100 euro pp, gok ik zo even snel...
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
ook een leuk idee maar ik vind het ook wel lekker om met de eigen saab die kant op te gaan, en onderweg zo langzamerhand aldoor meer saabjes tegen te komen
-
esalet
- Donateur (8x)

aanvulling op Sapphire's rijtje: niet te vergeten die fantastische oldtimermeeting (alle merken) bij de schitterende oude sluizen van Trollhattan.johnb52 schreef:Wat valt er dan allemaal te doen ?
-
theun
- Donateur (3x)

Ik vind het niet zo'n gek idee... Aangezien int.saab ook op het verlanglijstje staat...Michiel747 schreef:Wat denken jullie, zouden we een touringcar vol kunnen krijgen met forummers? Een mannetje of 40, voor 100 euro pp, gok ik zo even snel...
Waar overnachten we in zo'n geval..?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
reken wel op een gemiddeld (Diesel-) verbruik van 1 op 2,5. en het is ongeveer 2500km heen en weer, dus da's 1000 liter à 1,50 = 1500 euro alleen al aan brandstofkosten. en met de rij- en rusttijdenwet zal het niet erg opschieten om er binnen 12 uur te komen.Michiel747 schreef:Wat denken jullie, zouden we een touringcar vol kunnen krijgen met forummers? Een mannetje of 40, voor 100 euro pp, gok ik zo even snel...
(en nee, ik ga niet sturen