Cars & Coffee Etten-Leur

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
K Plop
Geregistreerd lid

Re: Cars & Coffee Etten-Leur

Bericht door K Plop » do 03 apr, 2014 9:28

Evoman schreef:Nee, smelten niet. Ik hou hem graag binnen met nat weer. Het is en blijft een Italiaan ;-)
Ik snap het volledig hoor, ik kan het natuurlijk zelf niet maken om naar een door mij zelf georganiseerde meeting te komen met een saaie grijze 9-5 Aero Estate.....
Ik heb sinds dat ik de Dino heb de auto ook helemaal nagelopen op de plaatsen waar ze graag willen roesten, dat zijn er nogal wat omdat ze in de jaren '70 weinig deden aan roestbescherming en waar ze dat deden werd het toegepast over onbehandeld staal. Daar komt nog bij dat er heel veel aansluitingen zijn van plaatwerk/chassis met al het poyester binnenwerk. Had ik zelf niet verwacht maar in de gemiddelde Ferrari vanaf de jaren '60 zit veel meer polyester dan een gemiddelde badkuip!

Tot ziens in Etten-Leur!

Emil.

Evoman
Geregistreerd lid

Cars & Coffee Etten-Leur

Bericht door Evoman » do 03 apr, 2014 9:37

Ik kreeg laatst van een taxateur het ultieme compliment. Deze auto is net alsof hij net de fabriek in Maggiora uit komt rollen. Geen roest en daarom blijft hij binnen met vochtig weer. Moet goed komen in Mei lijkt me.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 03 apr, 2014 9:42

Ik wil nu wel eens een foto zien van die delta. Dat is voor mij echt de ultieme hot hatch!

Ik kan natuurlijk ook gewoon een kijkje nemen op de meeting.....

verstuurd vanaf mijn GT1752 met tapatalk

Evoman
Geregistreerd lid

Bericht door Evoman » do 03 apr, 2014 10:51

Thieuke schreef:Ik wil nu wel eens een foto zien van die delta. Dat is voor mij echt de ultieme hot hatch!

Ik kan natuurlijk ook gewoon een kijkje nemen op de meeting.....

verstuurd vanaf mijn GT1752 met tapatalk
Doe dat maar. Heb je er nog koffie bij ook.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » do 03 apr, 2014 16:54

Dan maar wat bewegende beelden

http://www.youtube.com/watch?v=s4TIPOevY8w" onclick="window.open(this.href);return false;

bijna 400 seconden poetry in motion

AlbertR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door AlbertR » do 03 apr, 2014 19:26

Wij gaan iedere maand naar cars and coffee in kapellen (B) echt 1 van de leukste en meest gevarieerde meeting die ik ken in de regio groeit ook iedere x weer met aantal deelnemers.

Kom ik natuurlijk ook in Etten-Leur voor de koffie
en het allerbelangrijkste banden trappen natuurlijk eens kijken met wat voor spul de rest komt.

Gr

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » za 05 apr, 2014 1:14

Albert, geef eens wat info over die cars & coffee in Kapellen, nog nooit van gehoord en is om de hoek voor mij...

Qabriolet
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Qabriolet » za 05 apr, 2014 14:39

Evoman
Geregistreerd lid

Bericht door Evoman » za 05 apr, 2014 15:04

Dat is hoe het hoort te zijn. Een leuke mix aan auto's. Een meeting met altijd dezelfde supercars is niet my cup of tea ;-)

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » ma 07 apr, 2014 14:56

[]

Dat vindt ik ook, bij een van de Ferrari fora werd daar duidelijk anders over gedacht, na een paar dagen bericht verwijderd met als reden dat het niet 100% Ferrari gerelateerd was. Gezellig.......

Evoman
Geregistreerd lid

Bericht door Evoman » di 08 apr, 2014 15:04

[]

Die zijn kennelijk alleen maar gek van Ferrari. Ieder zijn meug. Ik hou meer van bijzondere auto's. 4 F-430's op een rij doet mij persoonlijk niet zo veel. Ik zal eens een balletje opgooien bij wat kennissen.

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » zo 27 apr, 2014 22:27

Emil, is al bekend wat voor exoten er zoal komen? Trekt misschien nog wat forummers aan...

En is het de bedoeling om tussen de aanwezige auto's te staan, of apart parkeren voor bezoekers? Bij het eerste is het wel het leukste om bij elkaar te staan... :D

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » ma 28 apr, 2014 21:22

Christ,

Ik ben er zelf (Dino GT4) samen met de Ferrari Mondial van een vriend waar ik eea mee organiseer, er komt zeker ook nog een 911 (996) cabrio, een 308 GTB, wellicht een plaatsgenoot met een Gallardo als zijn rug het toelaat.
Mijn vrouw is er met de 9-3 cabrio.
Peter Mink met de 92?, ben niet zo heel thuis in die oudere Saab types....
Voor de rest moet iedereen gewoon lekker komen, maakt niet veel uit wat je mee brengt.
Alles lekker door elkaar, geen statusgedoe of wat dan ook, lekker bakkie koffie halen bij het hotel, krijg je er nog wat lekkers van hen bij.

Wij hopen op mooi weer en een hoop leuke auto's en natuurlijk lekker kletsen.

Emil.

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » di 29 apr, 2014 0:59

K Plop schreef: Peter Mink met de 92?, ben niet zo heel thuis in die oudere Saab types....
96 :).

paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » vr 02 mei, 2014 1:34

Etten-Leur is goed te doen vanuit Zeeland, dus ik kan vroeg in de morgen eventueel langskomen met een Mitsubishi Evo IV, of gaat dat te ver, anders wordt het mijn steilneus 900 Turbo?

Plaats reactie