Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
-
Harrum
- Donateur (4x)

Re: Paasmeeting Rotterdam 5 april 2015
Hoi Niels,
Nu, die stage 3, 3" down pipe en de (duo fuel) tuning zijn er nog niet af geweest dus dat moet wel snel kunnen lukken.
Enige barrière is de traject-controle op de A4 (en mijn koppeling die aan vernieuwing toe is).
Gezellig, heb er nu al zin in!
Groet en tot dan,
Harmen
Ps
Nu nog even checken of hij ook daadwerkelijk mee mag!
Nu, die stage 3, 3" down pipe en de (duo fuel) tuning zijn er nog niet af geweest dus dat moet wel snel kunnen lukken.
Enige barrière is de traject-controle op de A4 (en mijn koppeling die aan vernieuwing toe is).
Gezellig, heb er nu al zin in!
Groet en tot dan,
Harmen
Ps
Nu nog even checken of hij ook daadwerkelijk mee mag!
-
Niels83
- Donateur (3x)

Hey Harmen, ik bedoelde voor de stage 3 de 9³SS van Herman
Jullie namen lijken flink op elkaar, maar ik herinnerde mij dat jouw 9³OG inderdaad al stage 3 is en Herman zei dat hij in april mogelijk zijn stage 3 geïnstalleerd heeft. En dat checken moet gebeuren bij Kelly? 
-
Fokko1
- Donateur

Mijn oude studiestad! Ik ben er ook en uiteraard breng ik voor de geïnteresseerden pedalen mee...
(1) 9-3 2.8T V6 cabrio
(2) Rotterdam
(3) Ritvoorkeur: nee
(4) Voorkeur: middag
(5) Alleen
(1) 9-3 2.8T V6 cabrio
(2) Rotterdam
(3) Ritvoorkeur: nee
(4) Voorkeur: middag
(5) Alleen
-
Niels83
- Donateur (3x)

Verstandig Fokko, het is mijn eeuwige studiestad
Maar gelukkig met deze politiek zal het wel op een dag te duur worden om weer een nieuwe studie op te pakken 
Maar gezellig, je staat erbij, ben benieuwd naar die mooie Caab van je!
Maar gezellig, je staat erbij, ben benieuwd naar die mooie Caab van je!
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Bij deze meld ik me ook aan voor de meeting.
1. Saab 9-3 cabrio stage 5.
2. Geen voorkeur voor de locatie.
3. Leuke tourrit: ja.
4. Geen voorkeur voor middag/avond.
5. Kom waarschijnlijk alleen. Of vriendin moet eens een keertje zin hebben in wat Saab geleuter. Maar wordt al gek als ik het erover heb.
1. Saab 9-3 cabrio stage 5.
2. Geen voorkeur voor de locatie.
3. Leuke tourrit: ja.
4. Geen voorkeur voor middag/avond.
5. Kom waarschijnlijk alleen. Of vriendin moet eens een keertje zin hebben in wat Saab geleuter. Maar wordt al gek als ik het erover heb.
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

He leuk mannen! Ik meld me ook aan, voorkeur voor de avond ivm dagprogramma (schoonouders, etc, eieren zoeken, leven is vol compromissen)
Kom met mijn transgene 900NG cabrio en zonder passagiers.
Kom met mijn transgene 900NG cabrio en zonder passagiers.
-
schuimkraag
- Donateur

Moet worden met Saabschuimkraag schreef:Ik kom wel kijken,zonder Saab
-
ZSR
- Donateur (3x)

Zo had ik even vrolijk ja gezegd, tot mijn lieve vrouw me aankeek en riep; het is Pasen?!
O shit... Ehhh ja dusss.. We ontbijten toch met de hele familie gezellig. En het is pas in de middag!!
Dus ook ik ben nog steeds gek op mijn studiestad. Bij deze de cijfertjes, bijna kopie en plak van Fokko.
(1) 9-3 1.8t Stage 3 Estate met pedalen van Fokko.
(2) Rotterdam!
(3) Ritvoorkeur: Nee (maarrr... indien door het lommerrijke Kralingen
dan wel)
(4) Voorkeur: middag!
(5) Alleen (misschien dat een van dochters nog mee komt)
O shit... Ehhh ja dusss.. We ontbijten toch met de hele familie gezellig. En het is pas in de middag!!
Dus ook ik ben nog steeds gek op mijn studiestad. Bij deze de cijfertjes, bijna kopie en plak van Fokko.
(1) 9-3 1.8t Stage 3 Estate met pedalen van Fokko.
(2) Rotterdam!
(3) Ritvoorkeur: Nee (maarrr... indien door het lommerrijke Kralingen
(4) Voorkeur: middag!
(5) Alleen (misschien dat een van dochters nog mee komt)
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Hoi Niels,
Ik kom met mijn 9-5
, de eerste meeting dat ze loopt.
Verder vind ik alles super gers en maakt het me dus niks uit.
En ik kom alleen
..
Ik kom met mijn 9-5
Verder vind ik alles super gers en maakt het me dus niks uit.
En ik kom alleen
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Mn vrouw keek nog wel wel even aan toen ik vertelde van de meeting, maar nog 1 week om te onderhandelen 
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Wanneer /waar wordt het nou precies?
Middag @ballentent zonder rit neem ik aan?
Middag @ballentent zonder rit neem ik aan?
-
Niels83
- Donateur (3x)

Goede vraag! 
Startpost aangepast. Mogelijk maak ik een rit de komende dagen als de verwachtingen zijn dat we goed weer hebben (daar gaat het op lijken).
Maar middag sowieso bij de ballentent! Houd de startpost de komende dagen in de gaten voor eventuele ritteninformatie.
Startpost aangepast. Mogelijk maak ik een rit de komende dagen als de verwachtingen zijn dat we goed weer hebben (daar gaat het op lijken).
Maar middag sowieso bij de ballentent! Houd de startpost de komende dagen in de gaten voor eventuele ritteninformatie.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ehh zal mijn blonde haar wel zijn maar ben even lost.
Even de setting
Ik wordt zondag ochtend wakker bij mijn ouders en ga douchen. Niet te vroeg het is wel zondag he?!
Dus om half tien zit ik aan het Paasontbijt omringt door hordes stuiterende neefjes en nichtjes en mijn eigen dochters.. Pfff denk ik hoe kom ik hier netjes weg naar de Saab meeting. Ok eitje eten, krentenbrood, boterlam onthoofd... Klaar!!
Kids willen natuurlijk niet weg en ook moeders de vrouw doet er alles aan om papa subtiel de hobby dag te ontnemen.
Anyway half twaalf iedereen in Saab gepropt, ouders zwaaien uit.. Plank gas van 'tGooi naar Rotterdam. Flitsmeister aan. Auto gotvrr nog niet eens gepoetst. In Rotterdam aangekomen iedereen zo snel maar vriendelijk mogelijk uit de auto geschopt. Zoen zoen veel plezier en weg ben ik... Ergens tussen half een en een sta ik dus op de kade voor de ballentent.
A) is iedereen dan al lang weer naar huis?
B) de toerrijders komen net weer terug voor de bal lunch, de schoppers zijn al naar huis?
C) de zon schijnt en de bandenschoppers staan nog steeds heerlijk buiten in de zon te schoppen en te oei en aaien? En gaan zo naar binnen voor de bal gehakt.
Wat tref ik aan om 13uur?

Even de setting
Ik wordt zondag ochtend wakker bij mijn ouders en ga douchen. Niet te vroeg het is wel zondag he?!
Dus om half tien zit ik aan het Paasontbijt omringt door hordes stuiterende neefjes en nichtjes en mijn eigen dochters.. Pfff denk ik hoe kom ik hier netjes weg naar de Saab meeting. Ok eitje eten, krentenbrood, boterlam onthoofd... Klaar!!
Kids willen natuurlijk niet weg en ook moeders de vrouw doet er alles aan om papa subtiel de hobby dag te ontnemen.
Anyway half twaalf iedereen in Saab gepropt, ouders zwaaien uit.. Plank gas van 'tGooi naar Rotterdam. Flitsmeister aan. Auto gotvrr nog niet eens gepoetst. In Rotterdam aangekomen iedereen zo snel maar vriendelijk mogelijk uit de auto geschopt. Zoen zoen veel plezier en weg ben ik... Ergens tussen half een en een sta ik dus op de kade voor de ballentent.
A) is iedereen dan al lang weer naar huis?
B) de toerrijders komen net weer terug voor de bal lunch, de schoppers zijn al naar huis?
C) de zon schijnt en de bandenschoppers staan nog steeds heerlijk buiten in de zon te schoppen en te oei en aaien? En gaan zo naar binnen voor de bal gehakt.
Wat tref ik aan om 13uur?
-
AlexJ
- Donateur

Ik denk mij... Zal zo ongeveer rond half 1 / 1 uur arriveren, ga geen toerrit rijden, beetje in de zon Saabjes kijken en handjes schudden. Dat is't idee...
Oja, ik kom met de 9-5 en niet met de 900NG
Oja, ik kom met de 9-5 en niet met de 900NG
-
kristian-ruizenaar
- Donateur

Ik denk dat de tijden verkeerd staan:
Tijdstip bandje trap: met rit 12:30
Tijdstip bandje trap: zonder rit 11:30
En starttijd rit 11:15?
Ik zou starttijd bandje trap met rit zetten op 11:00 en rit erachter die begint om 11:15
en dan bandje trap zonder rit 12:30 laten beginnen..
Tijdstip bandje trap: met rit 12:30
Tijdstip bandje trap: zonder rit 11:30
En starttijd rit 11:15?
Ik zou starttijd bandje trap met rit zetten op 11:00 en rit erachter die begint om 11:15
en dan bandje trap zonder rit 12:30 laten beginnen..