intsaab2017
-
Thom
- Donateur

Re: intsaab2017
ik ben ook van de partij. Ben in elk geval van plan iets bijzonders mee te nemen.
-
1001760
- Donateur (2x)

OK, je hebt een Solstad, een Toppola en en 99 met een haast astronomische kilometerstand, maar die zijn voor jou natuurlijk al niet bijzonder meer.Thom schreef:ik ben ook van de partij. Ben in elk geval van plan iets bijzonders mee te nemen.
Word ik toch énorm nieuwsgierig!
-
san-an:9-5
- Donateur

Aanwezig! Vakantie omheen kunnen plannen dus ik kom vanuit zwitserland aangereden. #zinin!
-
lanz
- Geregistreerd lid
Wij komen ook,maar met hoeveel weet ik nog niet.(pl.m.6 autos)
-
kimmel
- Donateur (2x)

En ingeschreven, nu wachten op de bevestiging. Heb er al zin in.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik hoor geruchten over een vignet dat je moet kopen om de regio van Dinslaken in te mogen rijden omdat dit een groene zone is. Een soort sticker.
Is daar iets van bekend?
Is daar iets van bekend?
-
kimmel
- Donateur (2x)

Dit staat op de website bij de inschrijving :
In duitsland geldt in vele steden ( ook in Dinslaken) bepaalde “Milleuzones” waar alleen maar voortuigen met een groene
sticker mogen rijden ( dit heeft te maken hoeveel Co2 uitstoot de auto heeft ) Deze sticker moet op de voorruit zichtbaar
aangebracht zijn. Alle info’s in verschillende talen zijn te vinden op de volgende website:
http://www.umwelt-plakette.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Via de online shop is het mogelijk vooraf een groene „Umwelt-Plakette“ te bestellen. Voor Dinslaken en de weg naar de
drafrenbaan komt op deze pagina nog een plattegrond waarop gemarkeerde routes naar de drafrenbaan zichtbaar zijn. het
einde van de routes is dus Milieu Zone Dinslaken.
Hopelijk heb je hier iets aan.
In duitsland geldt in vele steden ( ook in Dinslaken) bepaalde “Milleuzones” waar alleen maar voortuigen met een groene
sticker mogen rijden ( dit heeft te maken hoeveel Co2 uitstoot de auto heeft ) Deze sticker moet op de voorruit zichtbaar
aangebracht zijn. Alle info’s in verschillende talen zijn te vinden op de volgende website:
http://www.umwelt-plakette.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Via de online shop is het mogelijk vooraf een groene „Umwelt-Plakette“ te bestellen. Voor Dinslaken en de weg naar de
drafrenbaan komt op deze pagina nog een plattegrond waarop gemarkeerde routes naar de drafrenbaan zichtbaar zijn. het
einde van de routes is dus Milieu Zone Dinslaken.
Hopelijk heb je hier iets aan.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Heb me net ingeschreven met mijn 2 takt, de Draftbaan ligt midden in de Umweltzone ik mag aannemen dat men een uitzondering (aangevraagd) heeft voor dit evenement. Zo niet dan heeft bijna iedereen een probleem
.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Gelezen, dank voor de informatie. Helder.
Ik ga niet.
Ik ga niet.
-
kimmel
- Donateur (2x)

Als je wat verder leest op de inschrijvingspagina dan staat er ook nog de volgende tekst :
Derogation :
....Classic Cars (pursuant to § 2 No. 22 of the Vehicle Registration Regulation) which carry a license plate pursuant to Article 9 (1) or Article 17
of the Vehicle Registration Regulation, as well as vehicles registered in another Member State of the European Union, another Contracting
Party of the EEA Agreement on European Economic Area or Turkey, that fulfill equivalent requirements.
That means : if your Saab was registered for the first time before August 1987, you do not need an environmental badge!
Source : “35. Verordnung zur Durchführung des Bundesimmissionsschutzgesetzes”
Tevens zou er nog een plattegrond tav de Umwelt routes komen.
Ik moet me verder ook nog in deze materie verdiepen, misschien iemand op het forum die goed bekend is met deze Umwelt regeling ?
Derogation :
....Classic Cars (pursuant to § 2 No. 22 of the Vehicle Registration Regulation) which carry a license plate pursuant to Article 9 (1) or Article 17
of the Vehicle Registration Regulation, as well as vehicles registered in another Member State of the European Union, another Contracting
Party of the EEA Agreement on European Economic Area or Turkey, that fulfill equivalent requirements.
That means : if your Saab was registered for the first time before August 1987, you do not need an environmental badge!
Source : “35. Verordnung zur Durchführung des Bundesimmissionsschutzgesetzes”
Tevens zou er nog een plattegrond tav de Umwelt routes komen.
Ik moet me verder ook nog in deze materie verdiepen, misschien iemand op het forum die goed bekend is met deze Umwelt regeling ?
-
michelvenus
- Geregistreerd lid
https://www.vwe.nl/Particulier/Milieusticker" onclick="window.open(this.href);return false; Voor 12,50€ heb je al een sticker.