IntSaab 2023 (UK, 4 t/m 6 augustus)

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
martinphili
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2023 (UK, 4 t/m 6 augustus)

Bericht door martinphili » wo 01 feb, 2023 21:03

Vorig jaar kampeerden wij op "The Old Dairy Farm" in Cropredy. ( https://the-old-dairy-farm-caravan-and- ... ness.site/ )
Een aanradertje, ongeveer een kwartiertje van Gaydon gelegen.
Maar: vermijd een plek achteraan in het veld, er ligt een spoorbaan vlakbij en in de nacht rijden daar lange goederentreinen over het spoor.

Pepijn Root
Geregistreerd lid

Bericht door Pepijn Root » zo 12 feb, 2023 13:13

Ik probeer te boeken maar weet nog niet hoe we gaan rijden. Zijn er mensen die met de boot of trein gaan?
Ook is boeking systeem beetje induidelijk en moet even goed kijken of we daar kunnen camperen naast de auto?
Nog maar even goed de website lezen :wink:
Misschien hebben jullie tips sinds het me eerste intsaab is. De rit er naartoe word nog wat :o ik breng mijn saab 96 die 25 jaar heeft stil gestaan :D

Pepijn Root
Geregistreerd lid

Bericht door Pepijn Root » zo 12 feb, 2023 15:31

Het booken van IntSaab is gelukt, maar we zitten nog te kijken waar we kunnen verblijven via de website zeggen ze dat er een camping is op de locatie zelf. https://www.britishmotormuseum.co.uk//w ... bs-meeting
Heeft iemand ervaring hoe dat is? en kan dat wel met een tent? vriendelijk bedankt :o :o

peterberg
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door peterberg » zo 12 feb, 2023 16:17

Wij gaan maandag de 31e al met de TX via calais voor 2 weken UK met de (treintunnel).dan rustig omhoog richting Oxford waar we een paar dagen blijven...we verblijven in Warwick gedurende het Saabweekend in het Marriothotel naast de snelweg...slechts 15km naar het British motormuseum...

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » zo 12 feb, 2023 16:30

Pepijn Root schreef:
zo 12 feb, 2023 15:31
... via de website zeggen ze dat er een camping is op de locatie zelf. ...
Heeft iemand ervaring hoe dat is? en kan dat wel met een tent?
Ja, direct naast het museum is een vrij grote camping/weiland. 25 jaar geleden, in 1998, was dat geen probleem (het weer wel...);

Afbeelding

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 24 feb, 2023 19:24

Pepijn Root schreef:
zo 12 feb, 2023 13:13
Ik probeer te boeken maar weet nog niet hoe we gaan rijden. Zijn er mensen die met de boot of trein gaan?
...
Misschien hebben jullie tips sinds het me eerste intsaab is. De rit er naartoe word nog wat :o ik breng mijn saab 96 die 25 jaar heeft stil gestaan :D
Wij wilden eerst met de boot vanaf Saint-Malo, na een aantal dagen toeren in Frankrijk, maar ik ben ervan geschrokken hoe duur die overtocht is (of je nu overdag of 's nachts gaat) ... nu wil een ander stel samen oprijden vanuit Zwitserland en gaan we waarschijnlijk met de (relatief korte) veertocht of trein vanaf Calais. Ik denk aan een hotelletje in de binnenstad van Calais en dan 's ochtends de boot te pakken naar Dover. Het lijkt mij het mooiste om het eiland per boot aan te reizen i.p.v. "verscholen" met de trein. Daarnaast eindigt de trein in Folkestone en dan heb ik de "white cliffs of Dover" niet (vanaf het water) gezien.

Veel succes overigens met de 96. Je gaat 'm hopelijk wel een aantal weken (maanden?) in Nederland proefrijden? :o

lennardbijker
Donateur
Donateur

Bericht door lennardbijker » zo 04 jun, 2023 14:15

Wij zijn er ook bij! Waarschijnlijk met de 900 S Cabrio en 9000 CD

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 04 jun, 2023 14:18

Nice! Ik kom ook, met zoon (8) en 9000 2.3 Turbo S (32).

lennardbijker
Donateur
Donateur

Bericht door lennardbijker » zo 04 jun, 2023 19:37

Dan weet ik alvast waar ik de CD naast moet zetten... 8) Zin in!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 04 jun, 2023 19:38

2:45 rijden … denk dat ik vrijdag wel even kom kijken. Wie is er dan al?!

lennardbijker
Donateur
Donateur

Bericht door lennardbijker » zo 04 jun, 2023 19:49

Wij zijn op die dag ook, besteden de eerste helft van de week in Zuid-Engeland en rijden op vrijdag naar onze Airbnb in Gaydon zelf. Mooi dichtbij! 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 04 jun, 2023 20:06

Wie doet er mee aan één van de pre-tours? Wij doen mee aan die in Devon, maar zijn er pas vanaf ongeveer maandagmiddag 16:00 bij i.p.v. ons direct 's ochtends tot de groep te voegen.

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 04 jun, 2023 20:18

Ik verwacht vrijdag begin van de middag aan te komen vanuit Wakefield, net onder Leeds. Daar zijn we eerst een paar dagen.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 04 jun, 2023 20:36

Oh dat is helemaal dichtbij. Ik vertrek vanuit Harrogate waar ik woon… net boven Leeds

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 04 jun, 2023 21:23

Ik stuur je wel even een PB DaVinz; mocht het uitkomen en je vindt het leuk kunnen we misschien wel oprijden.

Plaats reactie