Saab randstad meeting vrijdag 5 september

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab randstad meeting vrijdag 5 september

Bericht door michiel » wo 03 sep, 2003 1:32

Idee! :idea: Ik zal eens een poging wagen, ben er zelf totaal niet bekend!

Mc Donalds heeft volgens de site 3 vestigingen in Leiden.

Google.nl bracht mij via een renault-forum naar deze site;

http://www.racing-leiden.com/ 8)

waarop een routebeschrijving te vinden was voor meetings op het transferium.. ook bij een Mc Donalds

http://www.racing-leiden.com/FOTO%27S/R ... utepic.jpg

Daarop is duidelijk Plesmanlaan te lezen. Dus weer terug naar de Mc Donalds site..

Adres: Plesmanlaan 102
Postcode: 2332 CB
Plaats: LEIDEN
Telefoon: 071-5235851

Voor de mensen die met bovenstaande gegevens de ANWB routeplanner willen gebruiken;

http://route.anwb.nl/

Zo, ik hoop maar dat de juiste plaats is.. zal vast een einde de goede richt op zijn :wink:

Sander, jij neemt gewoon je navigatie mee hè? :D

Groet, Michiel

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » wo 03 sep, 2003 8:36

Okee voor alle zuiderllingen'

Zullen we ergens afspreken (Breda bijvoorbeeld, 1e tankstation na afslag Etten - leur / Breda) Ik weet wel ongeveer waar ik wezen moet.
Transferium Leiden - 't Schouw

Transferium Leiden – ‘t Schouw A44 is located close to highway 44 and the connection to highway N206 (exit 8) near Leiden. The address is Plesmanlan 102, 2332 CB LEIDEN.

DESCRIPTION
A maximum of 210 cars can park in the open parking area. Facilities include a footbridge, a covered walking route, bicycle shed, restrooms, public telephone and refreshment room.
Car-poolers can also park here.

Between 7 a.m. and 7 p.m. six buses depart for The Hague every hour. The traveling time is approximately thirty minutes, thanks to the dedicated bus lane.
Buses to Leiden depart every ten minutes, every day of the week. The traveling time is approximately eight minutes. On late-night-shopping nights and Saturdays an additional shopping bus departs every ten minutes.

There is no charge for parking your car at this transferium. A return ticket to The Hague costs EUR 4,08. This includes a transfer within The Hague. A return ticket to Leiden costs the same as regular public transportation for this distance.
The transferium is open 24 hours per day.
Also, in konvooi daar naartoe?

Grt,

Tijn

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » wo 03 sep, 2003 8:53

Goed idee, Tijn. Voor Felix en Marc is het ook niet te ver uit de richting.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 03 sep, 2003 9:50

Veel plezier toegewenst allemaal. Ik zal aan jullie denken terwijl ik van een heerlijk drankje zit te genieten in de griekse zon. :D :D

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » wo 03 sep, 2003 11:21

En voor mij is het helaas ook niet al te duidelijk, kan het ook nergens vinden(ziet er postcode bij 8) , kan ik het proberen via de anwb :lol: )

Diederik
Geregistreerd lid

Bericht door Diederik » wo 03 sep, 2003 11:32

Dag Allemaal,

Zoals jullie weten zal er een kleine "meeting" plaatsvinden op 5 september in Leiden. Iedereen met een Saab is welkom, ik ben er vanaf 20.00 uur. Hieronder de routebeschrijving:

Vanuit Amsterdam:
A4 richting Den Haag, afslag A44 volgen naar Leiden west, Sassenheim Den Haag.
Doorrijden tot afslag 8, hier onderaan afslag bij stoplichten rechtdoor de kruising over naar het parkeerterrein van de Mc. Donalds.

Vanuit Utrecht, Den Haag,
A12 de stad in volgen tot aan T kruising. Hier ga je links af richting Wassenaar / Leiden.
Dit wordt de rijksstraatweg ( pas op flitskasten ) en deze gaat over in de A44. Hier neem ja afslag 8.
Onderaan afslag ga je rechts af onder de snelweg door, meteen links af het parkeerterrein bij de Mc. Donalds op.

Vanuit Breda:
Rotterdam, Den Haag, bij Prins Clausplein ga je de A12 op richting Den Haag Scheveningen.
A12 de stad in volgen tot aan T kruising. Hier ga je links af richting Wassenaar / Leiden.
Dit wordt de rijksstraatweg ( pas op flitskasten ) en deze gaat over in de A44. Hier neem ja afslag 8.
Onderaan afslag ga je rechts af onder de snelweg door, meteen links af het parkeerterrein bij de Mc. Donalds op.

Ik ben herkenbaar aan....

Met vriendelijke groet,

Diederik
Geregistreerd lid

Bericht door Diederik » wo 03 sep, 2003 11:37

Dag allemaal,

zie dat jullie niet op mijn terugkomst van vakantie hebben gewacht
(3 oude en 5 nieuwe saabs gezien in 2 weken in Frankrijk.)
en al routeplanners en zo hebben geraadpleegd.

Sommigen vinden het te vroeg, anderen weer te laat, dat spijt mij maar eerder kan ik in ieder geval niet en later is natuurlijk geen probleem.

Ik kan moeilijk inschatten hoeveel mensen er komen, ik heb in ieder geval 6 mailtjes ontvangen op mijn mailadres om de routebeschrijving te mailen. Heb deze ook op saabpagina.nl gepost.

Allemaal, TOT VRIJDAG:

Diederik
Geregistreerd lid

RAMPSPOED!!

Bericht door Diederik » do 04 sep, 2003 9:38

Heren...

Mijn vriendin, gisteren avond: "ik denk dat de Saab heel veel olie lekt".
Het blijkt mee te vallen, het gaat om koelvloeistof en het is niet de radiataur.
Om 23.00 de auto bij de dealer gezet en deze heb ik net gebeld.
Het zijn 2 slangen van het koelsysteem die door zijn en ze zijn er al mee bezig.

MAAR, 1 van de 2 slangen heeft hij niet op voorraad, ook in het landelijk systeem niet. Ik heb de monteur uitgelegd waarom ik morgen de auto moet hebben en hij is voor mij aan het rondbellen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zal toch niet met mijn Golfje moeten komen morgen!?!

Diederik
incontinente Saab 900 aero

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 04 sep, 2003 10:52

Oh Neeee :shock:
Ik hoop dat het je lukt om in je Saab te komen. 8)
Kun je geen leen Saab regelen?

Succes!

Tijn

Diederik
Geregistreerd lid

Bericht door Diederik » do 04 sep, 2003 11:39

:P :wink: :) 8) :lol:

geen nood, onderdeel is gevonden en ik kan de Saab morgen ophalen!!

Alles dus weer in orde hier, nou de rekening nog...

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 04 sep, 2003 11:56

Okee dan! Er was ook ooit eens iemand die in een ZX :shock: naar een Saab meet wilde komen..Dus alles kan :D :P :wink:

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » vr 05 sep, 2003 19:21

Sorry mannen,

Heb alles geprobeerd tot nu, maarre, krijg mijn voordemper er niet meer zo 123 op... :? , en zonder voordemper erheen rijden is wel een beetje errug sportief. Volgende keer beter.

Joshua

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » za 06 sep, 2003 2:25

HOE WAS HET??

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » za 06 sep, 2003 11:05

Ewout900 schreef:HOE WAS HET??
Het was erg leuk!! :)

Nadat ik mijn broer opgehaald had, ben ik naar Breda gereden. Bij een tankstation stonden Tijn en Marc al te wachten. Met de drie Saabs zijn we naar Leiden gereden. Het Transferium was makkelijk te vinden.

Toen we aankwamen stonden er drie Saabs. Diederik, Felix en Mark waren al gearriveerd. Verder stonden er nog een handvol Honda's en Volkswagens op het grote parkeerterrein. Vlak na 20:00 kwam er om de paar minuten een Saab het terrein oprijden. De opkomst was hoger dan ik had verwacht.

Niet alleen Saabrijders verzamelden zich hier, maar binnen een uur stond heel het Transferium vol met auto's van allerlei pluimage. Zo te zien aan de stickers en uitbundige spoilerpakketten hadden de meeste aanwezigen een exemplaar van "The Fast and the Furious" in de kast staan. Net als op het "Full Speed" evenement in Rosmalen, waren de Saabs vreemde eenden in de bijt.

Het was leuk om te zien welke gezichten er bij de namen op de fora hoorden. Sommigen hadden een hele reis achter de rug, er waren mensen die zelfs vanuit Twente en Belgie naar Leiden waren gekomen. Onder het genot van een hamburger van de nabij gelegen McDonalds hebben we ons staan vergapen aan de zeer diverse collectie Saabs.

Het was een geslaagde meeting. Heeft er iemand foto's die in deze thread geplaatst kunnen worden?

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » za 06 sep, 2003 22:33

Ook ik heb me gisteren goed geamuseerd, het was leuk om de gezichten achter al die namen te leren kennen. Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar.

Helaas ben ik mijn digitale camera thuis vergeten :cry: ... Op foto's van mijn kant moet je dus niet rekenen. De enige die ik foto's heb zie nemen was Jeroen. Hopelijk laat hij ons hier mee genieten van zijn collectie :!:

Marc

Plaats reactie