Check. M'n ouwe 9000. Sta je weer op die camping? Zit er aan te denken om zaterdag die kant op te rijden en de 9000 als camper te gebruiken.Christiaan94 schreef:Wie o wie nog meer met de oude meuk?
SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
odin1899
- Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Ik kom met mijn 9000 aero van 1995 oud genoeg :p
-
Fokko1
- Donateur

Bij mij zijn de eerste voorbereidingen gestart - en bij jullie?
Vandaag samen met een vriend van mij de cabrio voor proef ingepakt… Tent, bier, kleding, bier, luchtbedden, bier, slaapzakken,……..en natuurlijk geprobeerd om er nog wat Six10 pedalen in te krijgen!!! Gelukt…!!!

Vandaag samen met een vriend van mij de cabrio voor proef ingepakt… Tent, bier, kleding, bier, luchtbedden, bier, slaapzakken,……..en natuurlijk geprobeerd om er nog wat Six10 pedalen in te krijgen!!! Gelukt…!!!
-
Christiaan94
- Donateur

odin1899 schreef:Check. M'n ouwe 9000. Sta je weer op die camping? Zit er aan te denken om zaterdag die kant op te rijden en de 9000 als camper te gebruiken.
Uiteraard! Gezellig man, doen we weer een bbq
Hier ook! Auto een beurt gegeven en een dakrek erop gezet. Het wordt toch de 90, de 96 is me te broos en niet handig met 3 man en veel bagage. Gaef goass!Fokko1 schreef:Bij mij zijn de eerste voorbereidingen gestart - en bij jullie?![]()
Vandaag samen met een vriend van mij de cabrio voor proef ingepakt… Tent, bier, kleding, bier, luchtbedden, bier, slaapzakken,……..en natuurlijk geprobeerd om er nog wat Six10 pedalen in te krijgen!!! Gelukt…!!!![]()
-
Fokko1
- Donateur

Gaaf! We zwaaien wel even als we jullie voorbij flitsen...
Poetsen moet ik overigens nog - wel al de logo's van de wielen opgepoetst!! Waren ondertussen nogal donker geworden door remstof - nu weer mooi helder!
Poetsen moet ik overigens nog - wel al de logo's van de wielen opgepoetst!! Waren ondertussen nogal donker geworden door remstof - nu weer mooi helder!
-
Fokko1
- Donateur

Met eoa scratch remover van Meguiars en daarna met wax van hetzelfde merk.shearwater schreef:Waar maak je ze mee schoon?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Wie hoe wat waar betreffende die mini-meet? Ik kom in de nacht van woensdag op donderdag in Göteborg aan dus op donderdag een mini-meet klinkt als een prima plan. #zinin!Niels83 schreef:Wij ookTenfour schreef:Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?Dan komen we in de ochtend aan met de boot. Ik ben pro mini-meet. Hotel mag ik toch pas in na 13:00
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Gistermiddag met Christiaan alvast onze dakkoffer op z'n 90 gezet en een to-do list gemaakt voor wat er nog geregeld moet worden en wat er mee moet. Woensdag 3 juni naar Frederikshaven rijden, daar overnachten en donderdag om een uur of half 12 afmeren in Gotheborg! Ik heb er ongelofelijk veel zin in!! (Nu hopen dat ik me komende week genoeg kan concentreren om even een essay te schrijven...)
-
egberts
- Donateur (7x)

Brandslang schreef:Wie hoe wat waar betreffende die mini-meet? Ik kom in de nacht van woensdag op donderdag in Göteborg aan dus op donderdag een mini-meet klinkt als een prima plan. #zinin!Niels83 schreef:Wij ookTenfour schreef:Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?Dan komen we in de ochtend aan met de boot. Ik ben pro mini-meet. Hotel mag ik toch pas in na 13:00
Geen idee
groet,
Luppo
-
ivaran
- Geregistreerd lid
Al woensdag avond in Trollhättan?
Rij dan naar de Slussträff, dit is een heel leuke oldtimer meeting bij de sluizen in Trollhättan, 18.00 - 21.00 u
http://www.tuv.nu/slusstraffar
Rij dan naar de Slussträff, dit is een heel leuke oldtimer meeting bij de sluizen in Trollhättan, 18.00 - 21.00 u
http://www.tuv.nu/slusstraffar
-
Raggare
- Geregistreerd lid
6 Juni viert men in Zweden nationaldagen, dat is in Zweden een rode dag. Een zondag dus.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Weet iemand of je zaterdag 6 juni nog met de kabelbaan naar het saabmuseum kunt gaan?
-
hightower
- Geregistreerd lid
Hey, vast en zeker wel , al is het een zondag kabelen doen ze vast wel, maar denk er aan dat het knallen wordt die zaterdag op de kinnekula ring circuit eindje buiten troll en onderweg en fototje kieken van de viggen wie op een betonnen statief staat, auto er onder parkeren altijd leuk zo plaatje met de straaljager.veenaalt schreef:Weet iemand of je zaterdag 6 juni nog met de kabelbaan naar het saabmuseum kunt gaan?