SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
Trädetbor
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Kijk zelf altijd op KLART.SE Voorspelling van hun meestal vrij accuraat. Baal een beetje dat ik vrijdag nog even een retourtje Stockholm moet doen, tourtje door de fabriek lijkt me wel wat. Is dan wel niet meer van SAAB maar mijn auto is daar tenslotte ooit geboren.
-
Fokko1
- Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Vandaag de volgende stap gezet in onze voorbereidingen….

-
egberts
- Donateur (7x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
APK in orde, inpakken bijna klaar....alleen de auto nog wassen...
en sinds vrijdag nieuw velgen

en sinds vrijdag nieuw velgen
-
jota
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
De hele bemanning van ons SAABmuseum Takt2aero stapt woensdagavond in twee Saab's voor een paar gezellige dagen bij het "echte" museum. We hebben al een paar Zweedse objecten op het oog voor aanvulling op onze verzameling.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
En dat hebben ze nu verkocht, er veranderd verder niks maar het is per vandaag niet meer van ANA http://ttela.se/ekonomi/1.4027006-ana-s ... obb-raddas" onclick="window.open(this.href);return false;Dtroll schreef:Ieder z'n ding, Raggare. Voor mij is het wel belangrijk (al was het alleen al om een kijkje in een gedeelte van de SAABfabriek te kunnen nemen waar ik nog niet ben geweest) en gebaseerd op de reacties op het bericht op de diverse FB groepen, voor velen met mij.Raggare schreef:Dat NEVS daar komt speelt voor mij geen enkele rol en zou me zeker niet over de streep trekken om het festival te bezoeken. Ik ga het wel bezoeken maar van dat hele NEVS wordt ik niet warm van.
Net zo als ANA in Trollhättan, wat moet je daar nog? Kun je net zo goed een BMW dealer bezoeken in Nederland.
Wat ANA betreft: zij zullen bij hun vestiging op Grafitvägen 4 weer een uitgebreide SAAB onderdelenmarkt hebben (zie plaatje onder). Dat is altijd hun hoofdtrekpleister geweest en dat is het nu ook weer. De dealership op Kardanvägen is m.i. ook niet de moeite waard, tenzij je uit bent op een aantal mooie gebruikte SAAB's die ze daar in de showroom hebben staan.
Last but not least zal Orio/Saabparts een stand hebben waar een aantal exclusieve aanbiedingen te koop zullen zijn. Meer daarover in de komende dagen.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
[]
Er verandert inderdaad niks (zeker niet voor het festival). Die verkoop van Grafitvägen hing al enige tijd in de lucht als onderdeel van de bredere reorganisatie van ANA die begin dit jaar werd aangekondigd. Hetzelfde geldt overigens voor het Service Center aan Flygfältvägen, dat binnenkort overgeplaatst gaat worden naar een nieuwe ANA vestiging op het industrieterrein Överby.
Er verandert inderdaad niks (zeker niet voor het festival). Die verkoop van Grafitvägen hing al enige tijd in de lucht als onderdeel van de bredere reorganisatie van ANA die begin dit jaar werd aangekondigd. Hetzelfde geldt overigens voor het Service Center aan Flygfältvägen, dat binnenkort overgeplaatst gaat worden naar een nieuwe ANA vestiging op het industrieterrein Överby.
-
hightower
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Hey Johan, welke camping staan jullie of is het een hotelletje in uddevella , groet Rudi,.o ja wij staan op stanroset camping en rijden ook woensdag weg plm 03:00 uurjota schreef:De hele bemanning van ons SAABmuseum Takt2aero stapt woensdagavond in twee Saab's voor een paar gezellige dagen bij het "echte" museum. We hebben al een paar Zweedse objecten op het oog voor aanvulling op onze verzameling.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Is het Saabmuseum eigenlijk het hele weekend geopend?
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Volgens wat ik heb gelezen is het geopend. 
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Klopt. Elke festivaldag open van 10:00 tot 17:00 uur. http://saabcarmuseum.se/en/events/saab-festival-2015/schoenmaker schreef:Volgens wat ik heb gelezen is het geopend.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
De details van het open huis bij NEVS op vrijdag de 5e zijn nu ook bekend: http://saabblog.net/2015/06/02/nevs-wel ... m-details/
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Programma is ook te vinden op de site van het museum zelf ipv op een blogsite
http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... am-ENG.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier de regels voor Kinnekulle http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... g-2015.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... am-ENG.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier de regels voor Kinnekulle http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... g-2015.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
egberts
- Donateur (7x)

-
Christiaan94
- Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Vandaag de auto geladen, naar Reier gereden, stickers geplakt en Dylan opgehaald. Morgenochtend vertrekkend we vroeg richting Frederikshaven, waar we een huisje hebben gehuurd. Donderdag 7:30 de boot naar Gotenburg en doorknallen naar Trollhättan!
Iedereen die ons inhaalt, toeteren!



Iedereen die ons inhaalt, toeteren!




