SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trädetbor
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Trädetbor » za 30 mei, 2015 22:00

Kijk zelf altijd op KLART.SE Voorspelling van hun meestal vrij accuraat. Baal een beetje dat ik vrijdag nog even een retourtje Stockholm moet doen, tourtje door de fabriek lijkt me wel wat. Is dan wel niet meer van SAAB maar mijn auto is daar tenslotte ooit geboren.

Gebruikersavatar
Fokko1
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Fokko1 » za 30 mei, 2015 22:51

Vandaag de volgende stap gezet in onze voorbereidingen…. :D

Afbeelding

Gebruikersavatar
reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door reiernumans » zo 31 mei, 2015 12:51

Geweldig!

Gebruikersavatar
egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door egberts » zo 31 mei, 2015 14:31

APK in orde, inpakken bijna klaar....alleen de auto nog wassen...

en sinds vrijdag nieuw velgen :-)

Afbeelding

Gebruikersavatar
jota
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door jota » zo 31 mei, 2015 21:10

De hele bemanning van ons SAABmuseum Takt2aero stapt woensdagavond in twee Saab's voor een paar gezellige dagen bij het "echte" museum. We hebben al een paar Zweedse objecten op het oog voor aanvulling op onze verzameling.

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Raggare » ma 01 jun, 2015 11:47

Dtroll schreef:
Raggare schreef:Dat NEVS daar komt speelt voor mij geen enkele rol en zou me zeker niet over de streep trekken om het festival te bezoeken. Ik ga het wel bezoeken maar van dat hele NEVS wordt ik niet warm van.
Net zo als ANA in Trollhättan, wat moet je daar nog? Kun je net zo goed een BMW dealer bezoeken in Nederland.
Ieder z'n ding, Raggare. Voor mij is het wel belangrijk (al was het alleen al om een kijkje in een gedeelte van de SAABfabriek te kunnen nemen waar ik nog niet ben geweest) en gebaseerd op de reacties op het bericht op de diverse FB groepen, voor velen met mij.
Wat ANA betreft: zij zullen bij hun vestiging op Grafitvägen 4 weer een uitgebreide SAAB onderdelenmarkt hebben (zie plaatje onder). Dat is altijd hun hoofdtrekpleister geweest en dat is het nu ook weer. De dealership op Kardanvägen is m.i. ook niet de moeite waard, tenzij je uit bent op een aantal mooie gebruikte SAAB's die ze daar in de showroom hebben staan.
Last but not least zal Orio/Saabparts een stand hebben waar een aantal exclusieve aanbiedingen te koop zullen zijn. Meer daarover in de komende dagen.
Afbeelding
En dat hebben ze nu verkocht, er veranderd verder niks maar het is per vandaag niet meer van ANA http://ttela.se/ekonomi/1.4027006-ana-s ... obb-raddas" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Michel Annink
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Michel Annink » ma 01 jun, 2015 12:06

[]

Er verandert inderdaad niks (zeker niet voor het festival). Die verkoop van Grafitvägen hing al enige tijd in de lucht als onderdeel van de bredere reorganisatie van ANA die begin dit jaar werd aangekondigd. Hetzelfde geldt overigens voor het Service Center aan Flygfältvägen, dat binnenkort overgeplaatst gaat worden naar een nieuwe ANA vestiging op het industrieterrein Överby.

hightower
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door hightower » ma 01 jun, 2015 18:51

jota schreef:De hele bemanning van ons SAABmuseum Takt2aero stapt woensdagavond in twee Saab's voor een paar gezellige dagen bij het "echte" museum. We hebben al een paar Zweedse objecten op het oog voor aanvulling op onze verzameling.
Hey Johan, welke camping staan jullie of is het een hotelletje in uddevella , groet Rudi,.o ja wij staan op stanroset camping en rijden ook woensdag weg plm 03:00 uur

Gebruikersavatar
jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door jeroen701125 » ma 01 jun, 2015 20:49

Is het Saabmuseum eigenlijk het hele weekend geopend?

Gebruikersavatar
schoenmaker
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door schoenmaker » ma 01 jun, 2015 21:21

Volgens wat ik heb gelezen is het geopend. :!:

Gebruikersavatar
Michel Annink
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Michel Annink » di 02 jun, 2015 0:07

schoenmaker schreef:Volgens wat ik heb gelezen is het geopend. :!:
Klopt. Elke festivaldag open van 10:00 tot 17:00 uur. http://saabcarmuseum.se/en/events/saab-festival-2015/

Gebruikersavatar
Michel Annink
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Michel Annink » di 02 jun, 2015 18:23

De details van het open huis bij NEVS op vrijdag de 5e zijn nu ook bekend: http://saabblog.net/2015/06/02/nevs-wel ... m-details/

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Raggare » di 02 jun, 2015 18:41

Programma is ook te vinden op de site van het museum zelf ipv op een blogsite
http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... am-ENG.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier de regels voor Kinnekulle http://saabcarmuseum.se/wp-content/uplo ... g-2015.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door egberts » di 02 jun, 2015 18:44


Gebruikersavatar
Christiaan94
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door Christiaan94 » di 02 jun, 2015 22:10

Vandaag de auto geladen, naar Reier gereden, stickers geplakt en Dylan opgehaald. Morgenochtend vertrekkend we vroeg richting Frederikshaven, waar we een huisje hebben gehuurd. Donderdag 7:30 de boot naar Gotenburg en doorknallen naar Trollhättan!

Iedereen die ons inhaalt, toeteren!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie