Saab Festival Trollhättan 2010, verslag vanaf p.12

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab Festival Trollhättan (Zweden) 15-18 juli 2010

Bericht door Wouter » di 20 jul, 2010 0:18

Mooie foto's, leuke verhalen.. Moet zelf maar eens gaan kijken bij een volgende editie..

Ik blijf een 9000 in Monte Carlo geel zo gaaf vinden:

Afbeelding

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 20 jul, 2010 0:59

Falcon schreef: SAAB-garage op de hoedenplank van een Duitse 900:
Afbeelding
Die is van SF-er ivaran.
Die kom je ieder saabfestival in Trollhätan tegen ;)

portengen
Geregistreerd lid

Bericht door portengen » di 20 jul, 2010 8:43

nacra 93 schreef:
Krukas schreef:
Kleine miscommunicatie gehad met forummers onderweg terug. Groene 900 2.1 sedan, wie waren dat nu?

Brandslang

Klopt, samen met Robert en Rogier. Toch nog een erg leuk stukje achter elkaar aan gereden. Ging lekker snel...
We hadden al door dat jij het was. Lachen...
Ja, dat waren wij... Sjee, wat ging die brandslang er als de brandweer vandoor om jullie te volgen. Heb die rustig rijdende jongen van een compleet andere kant gezien. Om in stijl te blijven: met de vlam in de pijp (als u begrijpt wat ik bedoel).

Zo, gisterenavond al vrij vroeg thuisgekomen met de zwarte Cabrio, maar toen Bestway weer wilde wegrijden kwamen werd duidelijk dat dat schurende geluid uit de motorkap tijdens de terugreis inderdaad een vastlopende aircopomp bleek te zijn waar de multiriem over heen schuurde. Na het starten om naar huis te gaan had de multiriem het te ondertussen begeven en is de Sabrio door de ANWB afgesleept. Werd het toch nog een latertje.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » di 20 jul, 2010 8:54

Zo, ook weer thuis, na een lange rit. Snelste slaapje in mijn loopbaan gedaan terwijl Azul2001 de topsnelheid op zowel LPG als benzine aan het vaststellen was.
Aan alle deelnemers aan de trip dank je wel voor de gezelligheid en de enorme lachsalvo's. Ontzettend veel gezien en gedaan, veel te veel kiekjes geschoten, erg veel mensen gesproken en dingen geregeld.

Hoogtepunt voor mij was toch de Zweedse mevrouw tijdens de fabriekstour die zich omdraaide en mij vroeg of we uit Nederland kwamen. Dus Azul2001 en Tenfour naar voren geschoven, ere wie ere toekomt.

Diner zaterdag was een belevenis. "There's no stopping me" is geloof ik Azul2001's motto. De stunt met het rally bordje en de spyker, die effe werd ge evenaard door Brandslang's grap met de convoy vestjes en de rally schilden, dacht dat ik niet meer bijkwam. Portengen's fantastische foto's, kortom, genoeg herinneringen!

Eerste echte kennismaking met Zweden, pest eind rijden, maar meer dan de moeite waard. Het was gewoonweg te snel voorbij. Genoeg stof voor een aantal leuke verhalen.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » di 20 jul, 2010 9:06

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 20 jul, 2010 9:09

Veel plezier in Stockholm. Mooie stad. Daar is mijn Saab-tick 36 jaar geleden begonnen.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 20 jul, 2010 9:12

Zeg hou die foto,s aub voor jezelf :twisted: :P

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 20 jul, 2010 9:19

nice roger, wist trouwens niet dat er een lux in het museum stond... die 2 drs met TRX is ook wel erg gaaf... toch maar een keer dr heen ... :oops:

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » di 20 jul, 2010 19:45

jelger schreef:Veel plezier in Stockholm. Mooie stad. Daar is mijn Saab-tick 36 jaar geleden begonnen.
Grappig, bij mij is het juist andersom: vanwege mijn Saabliefhebberij in Zweden en Stockholm beland en sindsdien verliefd op die stad... :P

Artemis
Geregistreerd lid

Bericht door Artemis » di 20 jul, 2010 20:49

Dank aan alle Crazy Dutchies voor deze heerlijke dagen in Trollhattan!

Volgende keer een SaabforumNL-meeting in het programma laten opnemen door de Trollsers?

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 20 jul, 2010 21:48

Artemis schreef:Dank aan alle Crazy Dutchies voor deze heerlijke dagen in Trollhattan!
Absoluut !
Heb volop genoten. Erg grappig dat een groepje mensen wat elkaar vooral virtueel kent, zo veel lol kunnen hebben.

Thx all !

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » di 20 jul, 2010 21:52

Heb het allemaal heel mooi kunnen volgen in dit topic. Geweldig en meteen ook balen dat ik er niet bij kon zijn. Wat een fantastische actie die Spyker met het bordje, hahaha.....

Tot snel..ik ga richting Italië.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » di 20 jul, 2010 22:45

Saab Festival 2010 Event Film in HD kwaliteit:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xolX40joY3E[/youtube]

Erg mooi samengevat!

:bluethumb:

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » wo 21 jul, 2010 1:01

Inmiddels weer een beetje bijgekomen van een fantastisch Saab Festival 2010 !! helaas eindigde het voor mij wat minder omdat de airco vastliep en daardoor de multiriem brak :cry: . Inmiddels een korte multiriem laten monteren zodat ik weer kan rijden :O: , nu op zoek naar goedkope oplossing voor de kapotte airco :roll: !!

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » wo 21 jul, 2010 8:50

@Tenfour:

Mooi filmpje, waren er ook Saabs van ná 1970? :wink:

Plaats reactie